Przejście z mixa na abonament, duży problem pomocy!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 lip 2014, o 22:16
Przejście z mixa na abonament, duży problem pomocy!
Witam, w zeszły czwartek przeszedłem z mixa na abonament. Została wymieniona karta do telefonu jaki używam, czyli nano sim. Okazało się, że nikt do mnie nie może się dodzwonić. Ja mogę wykonywać połączenia, wysyłać smsy, zasięg mam pełny. Jedyne co zauważyłem to to, że z sieci ORANGE mogą się do mnie "dobić". Duplikat karty nie pomógł, BOK przedłuża kolejny dzień rozwiązanie problemu. Ciekawostką jest też to, że jako uzytkownik abonamentu gdy wpiszę *100#, wyskakuje: Prosimy zasilić konto, trochę śmieszne nie? Pomożecie?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przejście z mixa na abonament, duży problem pomocy!
Lubcio, prześlij numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przejście z mixa na abonament, duży problem pomocy!
Lubcio, problem zgłosiłem dalej, dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przejście z mixa na abonament, duży problem pomocy!
Lubcio, sprawa jeszcze w toku, przepraszam że tak długo to trwa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z mixa na abonament, duży problem pomocy!
Dajcie spokój, czekam już 3 tydzień...zenada
Re: Przejście z mixa na abonament, duży problem pomocy!
Specjaliści coś wymyślili?
Re: Przejście z mixa na abonament, duży problem pomocy!
Lubcio - wysłałam kolejną interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przejście z mixa na abonament, duży problem pomocy!
Lubcio przesłałam interwencję. Przepraszam za opóźnienie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przejście z mixa na abonament, duży problem pomocy!
Lubcio, problem został rozwiązany, proszę wyłącz/włącz aparat. Przepraszam, że tak długo to trwało :(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z mixa na abonament, duży problem pomocy!
Mam podobny problem jak wyżej został wymieniony. To jakaś kpina, w piątek podpisałam umowę i nikt nie może się do mnie dodzwonić, a żeby zadzwonić do BOKu to święto, czeka się ponad 30 minut i jeszcze nic nie potrafią zrobić. Jeżeli do jutra nie zostanie to naprawione w sobotę wypowiem umowę.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z mixa na abonament, duży problem pomocy!
zaba1218,
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu + numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM.
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu + numer seryjny nowej i dotychczasowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ