Przejście z play do plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przeniesienie nr z PLAY do PLUSA,(mam już internet w Plu
luki27, beliar1977, super polecamy się na przyszłość
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 mar 2014, o 09:08
Re: Przeniesienie nr z PLAY do PLUSA,(mam już internet w Plu
Ponownie została mi wystawiona fv na kwotę 53,45 zł. a korekty do pierwszej fv jak nie było tak nie ma. Wysłałem reklamację i czekam, a saldo rośnie:):):) jakieś problemy ma nasz kochany operator, że nie może to ogarnąć:)
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt
Wysłane z mojego GT-S7275R przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt
Wysłane z mojego GT-S7275R przy użyciu Tapatalka
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przeniesienie nr z PLAY do PLUSA,(mam już internet w Plu
beliar1977, do momentu rozwiązania problemu z błędnym naliczaniem opłat, kolejne faktury będą przez departamentem reklamacji automatycznie korygowane (faktury korygujące).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 mar 2014, o 09:08
Re: Przeniesienie nr z PLAY do PLUSA,(mam już internet w Plu
Pewnie tak, ale jeszcze nie dostałem żadnej korekty.
Wysłane z mojego GT-S7275R przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-S7275R przy użyciu Tapatalka
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przeniesienie nr z PLAY do PLUSA,(mam już internet w Plu
beliar1977, do końca kwietnia powinna być wystawiona/dostarczona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 mar 2014, o 09:08
Re: Odp: Przeniesienie nr z PLAY do PLUSA,(mam już internet
Dziękuję bardzo, pozdrawiam:)Krzysiek_Plus pisze:beliar1977, do końca kwietnia powinna być wystawiona/dostarczona.
Wysłane z mojego GT-S7275R przy użyciu Tapatalka
przeniesienie numeru
Dzień dobry
Interesuje mnie przeniesienie numeru z sieci Play do Plusa - złożyłam zamówienie w sklepie internetowym 3 dni temu, na maila otrzymałam potwierdzenie przyjęcia zamówienia i na tym koniec. A więc mam pytania...
Ile trwa przeniesienie numery z sieci Play do Plusa? Jaki jest maksymalny czas realizacji zamówienia w sklepie internetowym?
Dodam, że zależy mi na czasie!!!
Interesuje mnie przeniesienie numeru z sieci Play do Plusa - złożyłam zamówienie w sklepie internetowym 3 dni temu, na maila otrzymałam potwierdzenie przyjęcia zamówienia i na tym koniec. A więc mam pytania...
Ile trwa przeniesienie numery z sieci Play do Plusa? Jaki jest maksymalny czas realizacji zamówienia w sklepie internetowym?
Dodam, że zależy mi na czasie!!!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: przeniesienie numeru
Witaj Maggie,
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu, który chcesz przenieść, numer PESEL + imię i nazwisko. Poproszę wówczas o sprawdzenie etapu tego zamówienia.
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu, który chcesz przenieść, numer PESEL + imię i nazwisko. Poproszę wówczas o sprawdzenie etapu tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z play do plusa
Za dużo mi Pani nie pomogła... sprawa przekazana do obsługi sklepu internetowego i co dalej? Znowu mam czekać kilka dni? Od czwartku zaczyna się długi weekend a więc wiadomo, że zamówienie w tym czasie nie zostanie zrealizowane. Żadnych konkretnych odpowiedzi. Obsługa sklepu internetowego odpowiada, że zamówienie jest procesowane. Tylko pytanie: ile to jeszcze potrwa? I chciałabym uzyskać konkretną odpowiedź a nie jakieś ogólniki a czas ucieka...
Mam jeszcze takie pytanie ogólne: ile trwa realizacja zamówienia? Bo z tego co widzę to chyba dłużej niż tydzień... SZOK!
Mam jeszcze takie pytanie ogólne: ile trwa realizacja zamówienia? Bo z tego co widzę to chyba dłużej niż tydzień... SZOK!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z play do plusa
Maggie,
zapewniam, że staramy się zakończyć cały proces najszybciej jak to tylko możliwe. W dniu dzisiejszym będzie kontaktował się z Tobą nasz pracownik i przedstawi szczegóły odnośnie Twojego zamówienia.
zapewniam, że staramy się zakończyć cały proces najszybciej jak to tylko możliwe. W dniu dzisiejszym będzie kontaktował się z Tobą nasz pracownik i przedstawi szczegóły odnośnie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z play do plusa
Dziękuję. Załatwione!
Re: Przejście z play do plusa
Złożyłam zamówienie z opcją przeniesienia numeru. Dnia 29 kwietnia otrzymałam maila, że dniem dostarczenia zamówienia jest 06.05., jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani maila, ani smsa z nr listu przewozowego. Czy to zamówienie w ogóle zostało wysłane? Niedługo będą 2 tygodnie jak czekam na zamówienie, najpierw kilka dni weryfikacja teraz znowu trzeba czekać i nawet nie wiadomo ile czasu jeszcze!
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przejście z play do plusa
Tak, przesyłkę nadaliśmy w dniu wczorajszym.Maggie pisze:Czy to zamówienie w ogóle zostało wysłane?
Kwestię dostawy, weryfikujemy z firmą kurierską.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie nr z PLAY do PLUSA,(mam już internet w Plu
Witam jeszcze raz za pierwszą fakturę dostałem korektę, lecz w drugiej fakturze zostały mi naliczone normalne opłaty za abonament do nr który przeniosłem, wysłałem kolejną reklamację ok 2 tyg. temu i nic.
Czy już tak będę musiał się upominać za pomocą reklamacji, co miesiąc przez 6 miesięcy o korektę czy może to z automatyzują jakoś...?
Czy już tak będę musiał się upominać za pomocą reklamacji, co miesiąc przez 6 miesięcy o korektę czy może to z automatyzują jakoś...?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przeniesienie nr z PLAY do PLUSA,(mam już internet w Plu
luki27, faktura jest za ten sam okres rozliczeniowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ