Jak to jest z limitem w Power LTE?
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 paź 2014, o 17:35
Spadek prędkości internetu
Witam.
Mam problem mianowicie chodzi o to, że spadła mi strasznie prędkość internetu, wcześniej chodziło po ok.100 mb, a teraz niecały 1mb. Dzwoniłem do operatora on z kolei przekierował mnie na dział techniczny i tam się dowiedziałem, że limit 200 GB został przekroczony (dodam, że mam najdroższy abonament i jest to internet LTE bez limitu) kazał mi wejść na stronę na której były dane internetu tam zobaczyłem, że pobrane jest 354 GB więc poczekałem kilka dni, internet się naprawił potem się ograniczałem żeby znów tyle nie pobrać no i pomimo tego, że nic nie pobrałem znów spadła mi prędkość do 1mb.
W czym może tkwić problem?
Z góry dziękuję.
Mam problem mianowicie chodzi o to, że spadła mi strasznie prędkość internetu, wcześniej chodziło po ok.100 mb, a teraz niecały 1mb. Dzwoniłem do operatora on z kolei przekierował mnie na dział techniczny i tam się dowiedziałem, że limit 200 GB został przekroczony (dodam, że mam najdroższy abonament i jest to internet LTE bez limitu) kazał mi wejść na stronę na której były dane internetu tam zobaczyłem, że pobrane jest 354 GB więc poczekałem kilka dni, internet się naprawił potem się ograniczałem żeby znów tyle nie pobrać no i pomimo tego, że nic nie pobrałem znów spadła mi prędkość do 1mb.
W czym może tkwić problem?
Z góry dziękuję.
Re: Spadek prędkości internetu
tutaj masz 500 stron lektury http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=14191
A w sygnaturce masz materiał na temat LTE zrobiony przez ze mnie.
A w sygnaturce masz materiał na temat LTE zrobiony przez ze mnie.
7 dni testowania LTE POWER abo 89,90 zł - VLOG http://tinyurl.com/qgkg7wl
Re: Jak to jest z limitem w Power LTE?
Ktoś mi powie czy wyjdzie coś z reklamacji tego szajsu? Dziś wysłałem reklamację, teraz trzeba czekać 30 dni aż łaskawie zapewne odpiszą, że mają mnie xxxxx. Istnieje jakaś szansa zerwania umowy bez płacenia kary?
Re: Jak to jest z limitem w Power LTE?
Jak już dostaniesz odpowiedź na reklamację to zadaj to pytanie do UOKiK oraz UKE.krojomojo pisze:Ktoś mi powie czy wyjdzie coś z reklamacji tego szajsu? Dziś wysłałem reklamację, teraz trzeba czekać 30 dni aż łaskawie zapewne odpiszą, że mają mnie xxxxx. Istnieje jakaś szansa zerwania umowy bez płacenia kary?
Re: Jak to jest z limitem w Power LTE?
Na pierwszego maila, jeszcze przed reklamacją otrzymałem taką wiadomość:
"Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
W celu umożliwienia wszystkim Abonentom sprawiedliwego korzystania z sieci Polkomtel stosuje zasady Fair-Usage-Policy (FUP). Celem FUP jest zapewnienie każdemu z Abonentów możliwość sprawiedliwego korzystania z usługi niezależnie od ilości przesłanych danych. Realizowane jest to poprzez przydzielanie odpowiednich wartości parametrów dostępu do sieci telekomunikacyjnej zgodnie z rosnącym zużyciem danych przy zachowaniu priorytetów/różnic wynikających z planów cenowych , w tym obniżenie prędkości transmisji danych do 32 kb/s. Po przekroczeniu 100 GB przesłanych i odebranych danych w ramach usługi ,LTE bez limitu, Polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych z zachowaniem różnic między klasami wskazanymi w regulaminie promocji w tym obniżenie prędkości transmisji danych do 512 kb/s.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Z poważaniem
xxxxx
Internetowa Obsługa Klienta"
W mojej umowie nie ma nic napisane o "100GB", czy to może stanowić podstawę kolejnej reklamacji jeżeli ta, która jest w toku nie wypali? Najlepsze jest to, że pytałem się 3 razy w punkcie sprzedaży czy na pewno internet nie jest limitowany, babka, która mi go wciskała zarzekała się, że ani trochę nie jest limitowany Mogłem nagrywać te rozmowę.
"Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
W celu umożliwienia wszystkim Abonentom sprawiedliwego korzystania z sieci Polkomtel stosuje zasady Fair-Usage-Policy (FUP). Celem FUP jest zapewnienie każdemu z Abonentów możliwość sprawiedliwego korzystania z usługi niezależnie od ilości przesłanych danych. Realizowane jest to poprzez przydzielanie odpowiednich wartości parametrów dostępu do sieci telekomunikacyjnej zgodnie z rosnącym zużyciem danych przy zachowaniu priorytetów/różnic wynikających z planów cenowych , w tym obniżenie prędkości transmisji danych do 32 kb/s. Po przekroczeniu 100 GB przesłanych i odebranych danych w ramach usługi ,LTE bez limitu, Polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych z zachowaniem różnic między klasami wskazanymi w regulaminie promocji w tym obniżenie prędkości transmisji danych do 512 kb/s.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Z poważaniem
xxxxx
Internetowa Obsługa Klienta"
W mojej umowie nie ma nic napisane o "100GB", czy to może stanowić podstawę kolejnej reklamacji jeżeli ta, która jest w toku nie wypali? Najlepsze jest to, że pytałem się 3 razy w punkcie sprzedaży czy na pewno internet nie jest limitowany, babka, która mi go wciskała zarzekała się, że ani trochę nie jest limitowany Mogłem nagrywać te rozmowę.
Ostatnio zmieniony 30 paź 2014, o 15:00 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie danych osobowych osób trzecich
Powód: Ukrycie danych osobowych osób trzecich
Re: Jak to jest z limitem w Power LTE?
Jak najbardziej pisz,ze w regulaminie jaki masz zadne 100GB sie nie pojawia w zwiazku z czym nie moze Cie obowiazywac.
Ciekawi mnie tez, skad wzieli 512kb/s....
Ciekawi mnie tez, skad wzieli 512kb/s....
Re: Jak to jest z limitem w Power LTE?
To dotyczy oferty Super LTE, a nie Power LTE. Ktoś chyba coś pomylił http://www.plus.pl/documents/16/1130059 ... 0_2014.pdf
Re: Jak to jest z limitem w Power LTE?
Aha, czyli to pewnie odpada. Zastanawiam się czy nie zwrócić się do znajomego prawnika, próbował ktoś? Czy umowa jest tak napisana, że nie da się z tego wywinąć na drodze prawnej?
To mnie rozbawiło: "Po przekroczeniu 100 GB przesłanych i odebranych danych w ramach usługi ,LTE bez limitu.."
To mnie rozbawiło: "Po przekroczeniu 100 GB przesłanych i odebranych danych w ramach usługi ,LTE bez limitu.."
Re: Jak to jest z limitem w Power LTE?
U mnie to samo. Po przekroczeniu 100GB bez ostrzeżenia otrzymałem prędkość jak na obrazku.Co robić ?
- Załączniki
-
- 95780169.png (22.7 KiB) Przejrzano 2960 razy
Re: Jak to jest z limitem w Power LTE?
Albo walczyć albo czekać do nowego okresu rozliczeniowego.
http://www.pasjagsm.pl/plus-zmienia-reg ... torem.html
Może ktoś rozwinąć ten temat? Czy to już nieaktualne?
http://www.pasjagsm.pl/plus-zmienia-reg ... torem.html
Może ktoś rozwinąć ten temat? Czy to już nieaktualne?
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 222
- Rejestracja: 5 lis 2012, o 21:04
Re: Jak to jest z limitem w Power LTE?
Co widzę nic wspólnego power LTE. Po za tym brakuje konkretnego informacji, nie wiem do czegoś dotyczyło? Czy telefonem czy Internetem?
Re: Jak to jest z limitem w Power LTE?
Umowę podpisałem 01.10.2014, aktywacja trwała do 02.10.2014, czyli kiedy zaczyna się dla mnie nowy okres rozliczeniowy?
Cały miesiąc praktycznie 0,3 Mb/s...już normalnie szlag mnie trafia, tyle nerwów przez to straciłem, że jedyne co mam ochotę zrobić to wziąć ten modem i rozwalić go na biurku w punkcie sprzedaży*
*tam gdzie zostałem oszukany
Cały miesiąc praktycznie 0,3 Mb/s...już normalnie szlag mnie trafia, tyle nerwów przez to straciłem, że jedyne co mam ochotę zrobić to wziąć ten modem i rozwalić go na biurku w punkcie sprzedaży*
*tam gdzie zostałem oszukany
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 7 lis 2014, o 12:21
Re: Jak to jest z limitem w Power LTE?
Trafiłem przez przypadek dzisiaj na forum. Od kilku miesiecy wymieniam maile i reklamacje z Plusem.
Najpierw sugerowali awarie sprzetu itd.. (oczywiscie mojego sprzetu). Szybko jednak sie przekonalem, ze sprzet mam sprawny, a Plus po prostu obcina mi predkosc. W zwiazku z tym, szykuje sie do kolejnej reklamacji, jednak chcialbym, aby byla ona bardzo sensowna, zrozumiala, aby dala mozliwosci skierowania sprawy do sądu. Czy ktos z Was myslal o tym? Moze stworzyla się juz grupa osob, ktora chce pozwac Plusa grupowo?
Najpierw sugerowali awarie sprzetu itd.. (oczywiscie mojego sprzetu). Szybko jednak sie przekonalem, ze sprzet mam sprawny, a Plus po prostu obcina mi predkosc. W zwiazku z tym, szykuje sie do kolejnej reklamacji, jednak chcialbym, aby byla ona bardzo sensowna, zrozumiala, aby dala mozliwosci skierowania sprawy do sądu. Czy ktos z Was myslal o tym? Moze stworzyla się juz grupa osob, ktora chce pozwac Plusa grupowo?
--
Paweł Kucharuk
Paweł Kucharuk
Re: Jak to jest z limitem w Power LTE?
Zachęcam do lektury i komentowania w innym temacie , ponad 500str.
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=14191
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=14191
Brak IPv6 wolny internet
Od pewnego czasu internet strasznie wolno chodzi... Nie rozumiem, mam najdroższy abonament bez limitu "POWER LTE"
W ogóle nie łączy mnie z IPv6 i szybkość internetu jest ograniczana do minimum 500kb-900kb????
O co chodzi? To ma być ten "nie limit"? Dajecie ludziom umowy na dwa lata ( 24 miesiące) i jest po prostu czysty lejek i niby po wykorzystaniu podst. pakietu danych ( 30 gb ) jest nielimitowany "LTE" wiec dlaczego mam tak wolny internet...?
Rozumiem muszę z własnej kieszeni kupić antenę żeby poprawić jakoś sygnału? To coś zmieni czy dalej będzie to samo co jest!? po prostu żenada ;/ Dodam że siła sygnału to jakieś 60-66dBm nie wiem ile powinno być.
W ogóle nie łączy mnie z IPv6 i szybkość internetu jest ograniczana do minimum 500kb-900kb????
O co chodzi? To ma być ten "nie limit"? Dajecie ludziom umowy na dwa lata ( 24 miesiące) i jest po prostu czysty lejek i niby po wykorzystaniu podst. pakietu danych ( 30 gb ) jest nielimitowany "LTE" wiec dlaczego mam tak wolny internet...?
Rozumiem muszę z własnej kieszeni kupić antenę żeby poprawić jakoś sygnału? To coś zmieni czy dalej będzie to samo co jest!? po prostu żenada ;/ Dodam że siła sygnału to jakieś 60-66dBm nie wiem ile powinno być.
- Załączniki
-
- "POWER LTE BEZ LIMITU"
- ok.png (132.61 KiB) Przejrzano 2851 razy