Znikające pieniądze z konta

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: mariusz9a »

Stanowisko sieci Plus w tej sprawie:
Arkadiusz Majewski pisze:Witam,

Problem ze stanem salda użytkowników był spowodowany opóźnieniami w naliczaniu opłat normalnie naliczanych online. Dotyczyło to rekordów za połączenia które Klient wykonywał, a których system nie był w stanie rozliczyć na bieżąco. Obciążenie konta Klienta następowało dopiero po przetworzeniu, plików a nie bezpośrednio po zakończeniu połączenia.
Niestety, skutkiem nagromadzenia się nieprzetworzonych danych był efekt obciążenia na tyle rozciągnięty w czasie, że mógł być postrzegany przez Klientów jako niesłuszne obciążenie za niewykonywane ostatnio połączenia i SMSy, chociaż de facto miały one miejsce kilka lub kilkanaście dni temu.
Obecnie problem ten nie powinien mieć już miejsca, a wszystkie naliczania obywają się na bieżąco.

Z poważaniem,
Arkadiusz Majewski
Biuro Komunikacji Korporacyjnej
Polkomtel S.A.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
rogmaniek
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 26 paź 2009, o 12:02
Lokalizacja: Poznań/Strzałkowo

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: rogmaniek »

mariusz9a pisze:Stanowisko sieci Plus w tej sprawie:
Arkadiusz Majewski pisze:Witam,

Problem ze stanem salda użytkowników był spowodowany opóźnieniami w naliczaniu opłat normalnie naliczanych online. Dotyczyło to rekordów za połączenia które Klient wykonywał, a których system nie był w stanie rozliczyć na bieżąco. Obciążenie konta Klienta następowało dopiero po przetworzeniu, plików a nie bezpośrednio po zakończeniu połączenia.
Niestety, skutkiem nagromadzenia się nieprzetworzonych danych był efekt obciążenia na tyle rozciągnięty w czasie, że mógł być postrzegany przez Klientów jako niesłuszne obciążenie za niewykonywane ostatnio połączenia i SMSy, chociaż de facto miały one miejsce kilka lub kilkanaście dni temu.
Obecnie problem ten nie powinien mieć już miejsca, a wszystkie naliczania obywają się na bieżąco.

Z poważaniem,
Arkadiusz Majewski
Biuro Komunikacji Korporacyjnej
Polkomtel S.A.
O dziwo, od kilkunastu dni jest wyjątkowo dobrze, to znaczy Intec wszystko prawidłowo i na czas rozlicza, ale to chyba cisza przed burzą :lol: Jednak bardzo chciałbym wierzyć, że w końcu się uporali z tą platformą :roll: Nadal zastanawiam się nad uzupełnieniem konta. Ale może jeszcze raz "zaryzykuję :lol:

Nadmienić muszę jednak, że jeśli znów na Święta czy w Nowym Roku Polkomtel będzie powtarzać "promocję", pt. "Awaria Platformy- c.d.", to naprawdę podziękuję za współpracę, bo ile można znosić takie niedogodności. A kasę nie problem wykorzystać, bo- jak wiecie- numer Eruni mam przeniesiony do Play Fresh, a tam jest usługa Zbieraj Minuty- i już wiadomo o co chodzi... Nawet rodzina w Plusie i to, że Polkomtel wspiera polską siatkówkę- za co im dziękuję oczywiście- nie "pomoże". Ale poczekamy, zobaczymy... Pozdro!
iPlus: i żyjesz swoim rytmem. Zmieniamy świat na Plus. Jutro zaczyna się dziś! Ja Plus przyjaciele! Jakość Plus radość! Twoja Era!
Awatar użytkownika
kasiapool
Prawie PlusManiak
Posty: 41
Rejestracja: 20 sie 2009, o 10:03

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: kasiapool »

Dzisiaj wreszcie zostało skorygowane moje konto i uznano moją reklamację. Nie słusznie zabrano mi ponad 50zł. I dostałam zwrot z nadwyżką 70zł. I sprawa została zamknięta.
wojtek23
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 25 lis 2009, o 18:42

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: wojtek23 »

kasiapool pisze:Dzisiaj wreszcie zostało skorygowane moje konto i uznano moją reklamację. Nie słusznie zabrano mi ponad 50zł. I dostałam zwrot z nadwyżką 70zł. I sprawa została zamknięta.

A kiedy pisałaś reklamacje ? Bo ja nic nie dostałem jeszcze :/
Niestety, skutkiem nagromadzenia się nieprzetworzonych danych był efekt obciążenia na tyle rozciągnięty w czasie, że mógł być postrzegany przez Klientów jako niesłuszne obciążenie za niewykonywane ostatnio połączenia i SMSy, chociaż de facto miały one miejsce kilka lub kilkanaście dni temu.
Ja i tak uważam że u mnie to było obciążanie za niewykonane połączenia i SMSy bo po po prostu nie mogło rozliczać czegoś czego nie było
Awatar użytkownika
kasiapool
Prawie PlusManiak
Posty: 41
Rejestracja: 20 sie 2009, o 10:03

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: kasiapool »

Pierwsza reklamacja była składana telefonicznie 23 listopada. Wczoraj dostałam pismo że sprawa została przekazana do departamentu reklamacji a dziś dzwonił miły pan sprawdził moje konto od 1 listopada do 1 grudnia i skorygował konto.
Awatar użytkownika
Virganius
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 26 maja 2009, o 21:56
Kontakt:

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: Virganius »

A ja nadal nie otrzymałem odpowiedzi na odwołanie od odrzuconej reklamacji... Na początku września zniknęło mi z konta 50 zł. ;/
wojtek23
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 25 lis 2009, o 18:42

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: wojtek23 »

No i dziś w końcu po miesiącu od kiedy się to zaczęło dostałem doładowanie 90 zł i zauważyłem jeszcze że mam o miesiąc dłużej ważne konto.
Awatar użytkownika
Virganius
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 26 maja 2009, o 21:56
Kontakt:

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: Virganius »

No! Nareszcie otrzymałem odpowiedź na odwołanie od reklamacji! Po 3 miesiącach! Przyznano mi środki, które wtedy "zniknęły" (co się z nimi stało, zaraz napiszę) oraz zasilenie za 30 złotych. Wyjaśnienie było dość mętne, otóż napisano, że przyznają te środki w ramach tego, że przy odpowiedzi na pierwszą reklamację wyjaśnienie było niepełne (swoją drogą, nie było go w ogóle, ale to szczegół). Oczywiście twierdzą, że wszystko było rozliczone dobrze... ciekawe... Wydaje mi się, że NIENORMALNE jest rozliczanie transmisji internetowej dnia 2. września, gdy ta transmisja nastąpiła 26. lipca!!! Ponadto jestem pewny, że w tym okresie korzystałem z pakietów internetowych, ponieważ byłem wtedy na wakacjach. Ale w tym pisemku od Plusa nadal twierdzą, że "połączenie to zostało zrealizowane i zarejestrowane prawidłowo, a pobrana opłata została naliczona poprawnie". Dodatkowo pani informuje mnie (zupełnie, jakbym był jakimś tumanem), że "użytkownicy sieci Plus obciążani są jedynie za usługi, które zostały zrealizowane". Ż E N A D A! Jedyne, co teraz trzyma mnie przy Plusie to tanie smsy wewnątrz sieci (bo prawie cała rodzina i sporo znajomych ma Plusa) oraz właśnie te pakiety internetowe. Jeżeli jednak pojawi się jakaś ciekawsza oferta na rynku, to bez wahania zmieniam operatora.

Edit: dodam jeszcze, że cała ta procedura ciągnie się już od września. Ostatecznie sprawa została rozwiązana w styczniu, tak więc całe 5 (!) miesięcy czekałem na pozytywne rozpatrzenie reklamacji. Chore...
Yanix
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 22 cze 2008, o 19:21
Lokalizacja: Brzeg Dolny

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: Yanix »

Uwaga! Chcę zwrócić Waszą uwagę na problem który pojawia się u mojej żony już drugi raz, z jej konta Simplus zniknęło ponad 40zł. Za pierwszym razem złożyliśmy reklamację i pieniądze nam zwrócili, było to jakoś na początku lutego. Okazało się, że niesłusznie pobrali pieniądze za wiadomości SMS (ile ich musiało być!). W ubiegłym tygodniu znów zauważyliśmy dziwne "wyciekanie" pieniędzy z konta więc postanowiliśmy drugi raz złożyć reklamację i tutaj zaczęły się schody. Konsultanci z BOK próbowali w każdy możliwy sposób zniechęcić nas do złożenia reklamacji. A to platforma zlicza jakieś stare połączenia, a to trzeba zamówić biling za 30zł, a to to, a to tamto. W końcu musiałem podyktować pani co dokładnie chcę zareklamować, bez bilingu online którego brakuje już tylko w Plusie jest to bardzo trudne. Jednak wygląda na to, że pojawił się identyczny problem jak za pierwszym razem bo pani stwierdziła, że wysłaliśmy bardzo dużo wiadomości SMS, co jest totalną bzdurą bo żona korzysta z pakietu Maxi Minuty i darmowego numeru i nie wysyła smsów. Jakoś w listopadzie lub grudniu jej numer został przeniesiony na nową platformę bo wcześniej takich problemów nie zauważyliśmy.

Sprawdzajcie stany swoich kont i jak tylko zauważycie jakieś dziwne akcje reklamujcie.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: mariusz9a »

Dlatego ja nigdy nie dzwonię do BOK. Pisze bezpośrednio reklamacje do departamentu reklamacji, a konsultantów i ich wywody mam gdzieś - szkoda nerwów :-P
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
T-1000
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 1 paź 2009, o 18:04
Lokalizacja: Pabianice

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: T-1000 »

Ja ostatnio dostałem doładowanie za 10zł. Nie wiem skąd i za co.
Długo się jednak nie pocieszyłem, bo potrzebny mi był drogowskaźnik... a Plusie jak to w Plusie lubi zeżreć kasę nawet za "darmowy" WAP. Za nim mi się udało uaktywnić drogowskaźnik na 7 dni (co oczywiście nie obyło się bez problemów i kilkukrotnych prób w kilkugodzinnych odstępach), zechlało mi praktycznie całą kasę, a powinno tylko 2,44zł za aktywację (nawet już po udanej aktywacji nadal pobierana była opłata za transmisję GPRS). Dopiero teraz jak mi zostało 0,30zł na koncie przestało mi naliczać opłaty :-(
Kristina
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 7 wrz 2010, o 16:06

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: Kristina »

Witam Forowiczów,

jestem strasznie rozżalona na sieć Plus. Już trzeci raz w tym roku znikają mi pieniądze z konta. W marcu 51,00 zł, w sierpniu 15,00 zł, a 1 września w ciągu jednego dnia wyparowało mi 85,00 zł. Obserwowałam konto i znikało mi co minutę 2,44 zł...Reklamacje złożyłam, ostatniej kwoty jeszcze mi nie oddali.
Co się dzieje z Plusem?
Straciłam zaufanie do sieci, ciągle sprawdzam konto :evil: .
Wymagająca kandydatka na Plusomaniaczkę.
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: tomek »

Kristina pisze:Obserwowałam konto i znikało mi co minutę 2,44 zł.
Wysyłałaś SMSy pod numery o wyższej płatności? Być może właśnie przez takie coś wyraziłaś zgodę na pobieranie od Ciebie pieniędzy (np. za każdy przysłany SMS).
Kristina
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 7 wrz 2010, o 16:06

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: Kristina »

Nie dostaję żadnych smsów. Owszem kupiłam córce grę na telefon w dużym serwisie na w..., ale to w lipcu było.
Jestem bardzo rozżalona na Plusa :!: Czuję się okradziona.
Wymagająca kandydatka na Plusomaniaczkę.
Pijo
Szalony PlusManiak
Posty: 294
Rejestracja: 8 kwie 2009, o 00:54

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: Pijo »

Kristina pisze:Nie dostaję żadnych smsów. Owszem kupiłam córce grę na telefon w dużym serwisie na w..., ale to w lipcu było.

Poczytaj sobie:
http://forum.gazeta.pl/forum/w,1115,112 ... A.html?v=2
ODPOWIEDZ