Przedłużenie umowy abonament dla małych firm.

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
limb0
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 lut 2017, o 16:36

Przedłużenie umowy abonament dla małych firm.

Post autor: limb0 »

Witam.

To mój pierwszy post na tym forum. Mam nadzieję, że odwiedzają go pracownicy Plusa :roll:

Posiadam abonament w Plusie prawie 18 lat, a może i 20. Oprócz tego, że jestem traktowany jako zwykły klient, to mam zastrzeżenia co do polityki względem obecnych klientów.

Dostałem ofertę od konsultanta:
61 zł abonament - 15,5GB (miałem 59 bez vat, ale w 49 ta sama cena telefonu)
11 zł za telefon - jednorazowa opłata (Huawei P9 Lite)
Nie wiem dokładnie na ile umowa - 24, 5 czy 6 miesięcy, więc wybierzmy najgorszą opcję i wychodzi:
w zaokrągleniu 1600 zł łączny koszt umowy.

Oferta w sklepie Internetowym (gdzie zawsze było lepiej)
61 zł abonament - ok zgadza się, pakiet większy, bo 18GB (w ogóle tego nie wykorzystuję, nawet 1GB nie wykorzystam)
48 zł za telefon na 24 raty! - 1152 zł
Umowa 26 miesięcy i wychodzi:
2738 zł, :shock:

Skąd ta różnica? Czy podpisywanie umowy na 26 miesięcy, to nie jest wbrew prawu? I nie mówimy tutaj o okresie do końca umowy, bo z tym dostaję dodatkowo miesiąc.

Oferta u konkurencji dla przenoszących numer:
1 zł - 6 miesięcy, 69,99 zł - 18 miesięcy, 5GB - abonament
99 zł cena telefonu, czasem 249, zależy od dnia i promocji na jaką się trafi.
Wychodzi:
1509 zł - bez promocji...

Pomijając fakt, że to dla osoby indywidualnej, to dlaczego oferta dla osoby z takim stażem jak mój jest "porównywalna" do osoby przenoszącej numer do konkurencji? Nie zależy mi w ogóle na dużym pakiecie internetowym, bo po prostu nie korzystam, aktualny mi wystarcza.

Kwestia sklepu internetowego jest do wyjaśnienia. Plus sądzi, że jego świadczenie usługi telekomunikacyjnej jest lepsze od usług innych operatorów i może dyktować cenę za usługę i za sprzęt osobno?

Proszę o rozwianie wątpliwości. Pozostało 1,5 miesiąc do końca umowy i jestem w kropce. Tyle lat w plusie, a tu taki zawód jeśli chodzi o ofertę. Czy nie lepszy stały, wypłacalny klient od nowego, niesprawdzonego? Może ten rynek rządzi się innymi prawami, ale z reguły staramy się utrzymać dobrego stałego płatnika.

Czekać na jeszcze jeden odzew czy uciekać? Zachęcam do żywej dyskusji. Może ktoś z Plusa zobaczy i przemówi prezesom do rozsądku. Wiem, że to tylko marzenia, ale lepiej zrobić mały krok, niż nie robić nic.

Pozdrawiam.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy abonament dla małych firm.

Post autor: habish »

Pracownicy Plusa odpowiadają tylko w dziale oficjalnym, czyli tutaj: http://www.plusforum.pl/viewforum.php?f=98

PS. Do rat się przyzwyczajaj, i to u wszystkich operatorów...
invictus
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 wrz 2016, o 11:49

Re: Przedłużenie umowy abonament dla małych firm.

Post autor: invictus »

Jest jeszcze szansa zakupu telefonu w abonamencie płacąc za niego jednorazowo gotówką? Przecież te ich nowe oferty ratalne są dla idiotów :)
ODPOWIEDZ