U mnie chodzi na 2600 i prędkości wyglądają tak:patryk7588 pisze:Jakie prędkości?
Jakie parametry oraz prędkości na L1800?
Download
predkość pobierania
* 31.85 Mb/s
Upload
prędkość wysyłania
* 3.64 Mb/s
Ping
opóźnienia
* 40 ms
U mnie chodzi na 2600 i prędkości wyglądają tak:patryk7588 pisze:Jakie prędkości?
Jakie parametry oraz prędkości na L1800?
Status połączenia Połączonypatryk7588 pisze:Zrób testy na L1800.
Urządzenia wróciły z serwisuvolumeup pisze:U mnie taki sam problem jak u części z was...
Przy kablu 15 cm(!) urządzenia łączą się jest sygnał LTE i można korzystać z internetu.... przez jakieś 2 minuty :)
Po tym czasie urządzenia resetują się - najpierw znika dioda ODU LTE, później resetuje się antena, ODU power i ODU statsu gasną. Po restarcie znowu wszystko ok ale tylko na chwilę.
Przy "dłuższym" kablu ~5m (ciężko nazwać to długim kablem) - urządzenia rzadko kiedy łączą się ze sobą. Może 1 na 5 prób. Zazwyczaj tak jakby nie widziało karty (sprawdzane na dwóch kartach), czasem wyskakuje błąd Module AT failure. Jak antena połączy się z siecią to nie zapala się dioda ODU LTE.
Urządzenia poszły do serwisu - odpowiedz - wszystko sprawne testowane przez długi czas :)
Pewnie podłączali na krótkim kabelku, zobaczyli, że diody się zaświeciły i wyłączyli.
Poszedłem do salonu, sprawdziłem urządzenia z osoba pracującą w salonie, usterka została potwierdzona przez pracownika salonu i znowu urządzenia wysłane do serwisu ( z opisem, że sprawdzane w salonie).
Ciekawe jaka przyjdzie odpowiedź.
Niedługo miesiąc od zawarcia umowy a z internetu nawet nie skorzystałem :). Rozumiem, że można na takie coś złożyć reklamację i żądać zwrotu pieniędzy za ten miesiąc?
Urządzenia widać mają jakiś błąd konstrukcyjny. Na infolinii dostałem informację, że tak może się dziać gdy antena dostaje zbyt niskie napięcie z routera.
Daniel_Plus pisze:Bardzo mi przykro, że niestety ta naprawa nie przyniosła zamierzonego skutku. W tej sytuacji, oddaj proszę jeszcze raz zestaw do serwisu. Przekażę wtedy prośbę, aby tym razem nastąpiła wymiana sprzętu na nowy.
Volumeup ja dokładnie tak jak Ty nie mam internetu od 2 miesięcy - czyli dokładnie od momentu podpisania umowy. Także oddałem - trzeci raz do serwisu zestaw i myślę ,że jak teraz tego nie naprawią to trzeba zerwać umowę...volumeup pisze:volumeup pisze: Jestem już 2 miesiąc bez dostępu do Internetu co uniemożliwia mi pracę.
W innym przypadku zrywam umowę.
volumeup pisze:Urządzenia wróciły z serwisuvolumeup pisze:U mnie taki sam problem jak u części z was...
Przy kablu 15 cm(!) urządzenia łączą się jest sygnał LTE i można korzystać z internetu.... przez jakieś 2 minuty :)
Po tym czasie urządzenia resetują się - najpierw znika dioda ODU LTE, później resetuje się antena, ODU power i ODU statsu gasną. Po restarcie znowu wszystko ok ale tylko na chwilę.
Przy "dłuższym" kablu ~5m (ciężko nazwać to długim kablem) - urządzenia rzadko kiedy łączą się ze sobą. Może 1 na 5 prób. Zazwyczaj tak jakby nie widziało karty (sprawdzane na dwóch kartach), czasem wyskakuje błąd Module AT failure. Jak antena połączy się z siecią to nie zapala się dioda ODU LTE.
Urządzenia poszły do serwisu - odpowiedz - wszystko sprawne testowane przez długi czas :)
Pewnie podłączali na krótkim kabelku, zobaczyli, że diody się zaświeciły i wyłączyli.
Poszedłem do salonu, sprawdziłem urządzenia z osoba pracującą w salonie, usterka została potwierdzona przez pracownika salonu i znowu urządzenia wysłane do serwisu ( z opisem, że sprawdzane w salonie).
Ciekawe jaka przyjdzie odpowiedź.
Niedługo miesiąc od zawarcia umowy a z internetu nawet nie skorzystałem :). Rozumiem, że można na takie coś złożyć reklamację i żądać zwrotu pieniędzy za ten miesiąc?
Urządzenia widać mają jakiś błąd konstrukcyjny. Na infolinii dostałem informację, że tak może się dziać gdy antena dostaje zbyt niskie napięcie z routera.
"Naprawa" polegała wgraniu nowego oprogramowania
Problem nie znikł do końca ale jest trochę lepiej
Połączenie zrywane (resetuje się router i antena) jest co kilka minut (~3) na kablu 10m
Już nie mam siły do tego
Jaka jest możliwość wymiany sprzętu na inny?
Nie mam zamiaru wysyłać tego kolejny raz do serwisu
Chce inne urządzenie a to jeśli ktoś twierdzi że jest dobre to sobie zatrzymajcie
Chcialbym odebrac nowe urządzenia w salonie lub pocztą a te oddać w salonie. Jest taka opcja?
Jestem już 2 miesiąc bez dostępu do Internetu co uniemożliwia mi pracę.
W innym przypadku zrywam umowę.