ODU IDU - 200

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
LukaszEs93
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:05

Re: ODU IDU - 200

Post autor: LukaszEs93 »

Niestety pierwsze rozłączenie.... ;(
patryk7588 pisze:Jakie prędkości?
Jakie parametry oraz prędkości na L1800?
U mnie chodzi na 2600 i prędkości wyglądają tak:
Download
predkość pobierania
* 31.85 Mb/s
Upload
prędkość wysyłania
* 3.64 Mb/s
Ping
opóźnienia
* 40 ms
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: ODU IDU - 200

Post autor: habish »

Zrób testy na L1800.
LukaszEs93
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:05

Re: ODU IDU - 200

Post autor: LukaszEs93 »

patryk7588 pisze:Zrób testy na L1800.
Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
IMEI 869983021100752
IMSI 260011601403221
RSRP -108 dBm
RSRQ -10 dB
RSSI -90 dBm
SINR 6 dB
Informacja o lokalizacji 339
Pasmo 3 (1800 MHz)

Download
predkość pobierania
* 48.97 Mb/s

Upload
prędkość wysyłania
* 9.04 Mb/s

Ping
opóźnienia
* 40 ms
LukaszEs93
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:05

Re: ODU IDU - 200

Post autor: LukaszEs93 »

na 1800 lepiej poszlo niz na 2600 :) ale teraz na 1800 testuje kilka razy i różnie jest teraz np było 17 mb/s download ping 39 a upload 9 mb/s



3 raz się już rozłączył od montażu :( nie wiem co jest nie tak, tak powinno być ?


Niestety sprzęt wrócił z serwisu i nadal to samo......
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: ODU IDU - 200

Post autor: Daniel_Plus »

LukaszEs93, rozumiem, że sprzęt nie został wymieniony na nowy, ale tylko naprawiony? Czy w opisie naprawy jest coś więcej niż tylko wspomniany kod? Czy przy rozłączeniu połączenia są takie same "objawy" jak wcześniej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
LukaszEs93
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:05

Re: ODU IDU - 200

Post autor: LukaszEs93 »

Tak został naprawiony o kodzie 120 tyle pisze na kwitku, powody rozłączania takie same jak wcześniej wspomniane, czekam na was co doradzicie bo już nerwy mam takie ze szok, myślę o rozwiązaniu umowy
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: ODU IDU - 200

Post autor: Daniel_Plus »

LukaszEs93, przekazałem zapytanie w tej sprawie do serwisu. Napiszę, jeśli uzyskam jakieś informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
LukaszEs93
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:05

Re: ODU IDU - 200

Post autor: LukaszEs93 »

Ok
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: ODU IDU - 200

Post autor: Daniel_Plus »

LukaszEs93, naprawa o kodzie 1210 miała związek ze zdiagnozowanym stałym problemem z połączeniem.

Bardzo mi przykro, że niestety ta naprawa nie przyniosła zamierzonego skutku. W tej sytuacji, oddaj proszę jeszcze raz zestaw do serwisu. Przekażę wtedy prośbę, aby tym razem nastąpiła wymiana sprzętu na nowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
volumeup
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 10 lut 2017, o 20:43

Re: ODU IDU - 200

Post autor: volumeup »

volumeup pisze:U mnie taki sam problem jak u części z was...
Przy kablu 15 cm(!) urządzenia łączą się jest sygnał LTE i można korzystać z internetu.... przez jakieś 2 minuty :)
Po tym czasie urządzenia resetują się - najpierw znika dioda ODU LTE, później resetuje się antena, ODU power i ODU statsu gasną. Po restarcie znowu wszystko ok ale tylko na chwilę.
Przy "dłuższym" kablu ~5m (ciężko nazwać to długim kablem) - urządzenia rzadko kiedy łączą się ze sobą. Może 1 na 5 prób. Zazwyczaj tak jakby nie widziało karty (sprawdzane na dwóch kartach), czasem wyskakuje błąd Module AT failure. Jak antena połączy się z siecią to nie zapala się dioda ODU LTE.
Urządzenia poszły do serwisu - odpowiedz - wszystko sprawne testowane przez długi czas :)
Pewnie podłączali na krótkim kabelku, zobaczyli, że diody się zaświeciły i wyłączyli.
Poszedłem do salonu, sprawdziłem urządzenia z osoba pracującą w salonie, usterka została potwierdzona przez pracownika salonu i znowu urządzenia wysłane do serwisu ( z opisem, że sprawdzane w salonie).
Ciekawe jaka przyjdzie odpowiedź.
Niedługo miesiąc od zawarcia umowy a z internetu nawet nie skorzystałem :). Rozumiem, że można na takie coś złożyć reklamację i żądać zwrotu pieniędzy za ten miesiąc?

Urządzenia widać mają jakiś błąd konstrukcyjny. Na infolinii dostałem informację, że tak może się dziać gdy antena dostaje zbyt niskie napięcie z routera.
Urządzenia wróciły z serwisu
"Naprawa" polegała wgraniu nowego oprogramowania
Problem nie znikł do końca ale jest trochę lepiej
Połączenie zrywane (resetuje się router i antena) jest co kilka minut (~3) na kablu 10m
Już nie mam siły do tego
Jaka jest możliwość wymiany sprzętu na inny?
Nie mam zamiaru wysyłać tego kolejny raz do serwisu
Chce inne urządzenie a to jeśli ktoś twierdzi że jest dobre to sobie zatrzymajcie
Chcialbym odebrac nowe urządzenia w salonie lub pocztą a te oddać w salonie. Jest taka opcja?
Jestem już 2 miesiąc bez dostępu do Internetu co uniemożliwia mi pracę.
W innym przypadku zrywam umowę.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: ODU IDU - 200

Post autor: Daniel_Plus »

volumeup, w tym wypadku moja odpowiedź do LukaszEs93 pozostaje aktualna również dla Ciebie.
Daniel_Plus pisze:Bardzo mi przykro, że niestety ta naprawa nie przyniosła zamierzonego skutku. W tej sytuacji, oddaj proszę jeszcze raz zestaw do serwisu. Przekażę wtedy prośbę, aby tym razem nastąpiła wymiana sprzętu na nowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
luksas
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 19 sty 2017, o 08:48

Re: ODU IDU - 200

Post autor: luksas »

volumeup pisze:
volumeup pisze: Jestem już 2 miesiąc bez dostępu do Internetu co uniemożliwia mi pracę.
W innym przypadku zrywam umowę.
Volumeup ja dokładnie tak jak Ty nie mam internetu od 2 miesięcy - czyli dokładnie od momentu podpisania umowy. Także oddałem - trzeci raz do serwisu zestaw i myślę ,że jak teraz tego nie naprawią to trzeba zerwać umowę...
palkarz_85
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 1 mar 2017, o 18:21

Re: ODU IDU - 200

Post autor: palkarz_85 »

Witam,
u mnie ten sam problem był. Łatwo sprawdzić czy restartuje się tylko router czy tylko modem.
Jeżeli restartuje się tylko router to będzie przerwa w działaniu Polsatu, co za tym idzie będzie restartować się także modem gdyż modem zasilany jest przez router. Nie ma sensu wymieniać wtedy całego zestawu. Ja wymieniłem tylko router i wszystko działa, też restartował mi się co 3-5 minut. Jest to (jak widzę w internecie i na forach) bardzo popularna usterka wśród IDU-200.


volumeup pisze:
volumeup pisze:U mnie taki sam problem jak u części z was...
Przy kablu 15 cm(!) urządzenia łączą się jest sygnał LTE i można korzystać z internetu.... przez jakieś 2 minuty :)
Po tym czasie urządzenia resetują się - najpierw znika dioda ODU LTE, później resetuje się antena, ODU power i ODU statsu gasną. Po restarcie znowu wszystko ok ale tylko na chwilę.
Przy "dłuższym" kablu ~5m (ciężko nazwać to długim kablem) - urządzenia rzadko kiedy łączą się ze sobą. Może 1 na 5 prób. Zazwyczaj tak jakby nie widziało karty (sprawdzane na dwóch kartach), czasem wyskakuje błąd Module AT failure. Jak antena połączy się z siecią to nie zapala się dioda ODU LTE.
Urządzenia poszły do serwisu - odpowiedz - wszystko sprawne testowane przez długi czas :)
Pewnie podłączali na krótkim kabelku, zobaczyli, że diody się zaświeciły i wyłączyli.
Poszedłem do salonu, sprawdziłem urządzenia z osoba pracującą w salonie, usterka została potwierdzona przez pracownika salonu i znowu urządzenia wysłane do serwisu ( z opisem, że sprawdzane w salonie).
Ciekawe jaka przyjdzie odpowiedź.
Niedługo miesiąc od zawarcia umowy a z internetu nawet nie skorzystałem :). Rozumiem, że można na takie coś złożyć reklamację i żądać zwrotu pieniędzy za ten miesiąc?

Urządzenia widać mają jakiś błąd konstrukcyjny. Na infolinii dostałem informację, że tak może się dziać gdy antena dostaje zbyt niskie napięcie z routera.
Urządzenia wróciły z serwisu
"Naprawa" polegała wgraniu nowego oprogramowania
Problem nie znikł do końca ale jest trochę lepiej
Połączenie zrywane (resetuje się router i antena) jest co kilka minut (~3) na kablu 10m
Już nie mam siły do tego
Jaka jest możliwość wymiany sprzętu na inny?
Nie mam zamiaru wysyłać tego kolejny raz do serwisu
Chce inne urządzenie a to jeśli ktoś twierdzi że jest dobre to sobie zatrzymajcie
Chcialbym odebrac nowe urządzenia w salonie lub pocztą a te oddać w salonie. Jest taka opcja?
Jestem już 2 miesiąc bez dostępu do Internetu co uniemożliwia mi pracę.
W innym przypadku zrywam umowę.
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: ODU IDU - 200

Post autor: Daniel_Plus »

luksas, do kwestii związanej z umową i opłatami może odnieść się Departament Reklamacji: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344

palkarz_85, dziękuję za te informacje. W przypadku każdej sprawy gwarancyjnej, decyzję o naprawie bądź wymianie całego sprzętu lub elementu zestawu podejmuje oczywiście serwis.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
LukaszEs93
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:05

Re: ODU IDU - 200

Post autor: LukaszEs93 »

Witam, czekałem trochę myślałem że to rozlaczanie się ustabilizuje ale niestety bez zmian :( co mam robić? Znów sprzęt oddać do serwisu? Ile razy można wysłać ten sam sprzęt na serwis, pomocy
ODPOWIEDZ