Problem z Internet LTE - limit nocny

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
TheDeepBreathe
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 cze 2015, o 17:56

Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: TheDeepBreathe »

Mam abonament w Plusie na Internet LTE - 20 GB. Wiąże się z nim pewien problem, ponieważ nie jestem w stanie włączyć limitu nocnego. Nie wiem, czy da się go w tej ofercie włączyć. Jeśli tak, proszę mi powiedzieć jak, bo nie jestem w tym zbyt dobra :)
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: habish »

Zaloguj się do Plus Online - www.online.plus.pl
Następnie w zakładce "Usługi" poszukaj Limit Nocny.
DaRiuSz
PlusManiak
Posty: 55
Rejestracja: 31 sie 2013, o 16:02

Re: Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: DaRiuSz »

TheDeepBreathe pisze:Mam abonament w Plusie na Internet LTE - 20 GB. Wiąże się z nim pewien problem, ponieważ nie jestem w stanie włączyć limitu nocnego. Nie wiem, czy da się go w tej ofercie włączyć. Jeśli tak, proszę mi powiedzieć jak, bo nie jestem w tym zbyt dobra :)
Mam podobnie, przedłużałem umowę i nie mam dostępu do pakietu nocnego, taryfa to Ja+lte 20GB, w tej taryfie limit nocny nie przysługuje klientowi przedłużającemu umowę? Pakiet nocny nie jest wykazywany zarówno w usługach wszystkich, tylko włączonych, tylko wyłączonych w Plusonline.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: Krzysiek_Plus »

DaRiuSz, a nowa promocja jest juz aktywna (rozpoczął się nowy cykl rozliczeniowy)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DaRiuSz
PlusManiak
Posty: 55
Rejestracja: 31 sie 2013, o 16:02

Re: Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: DaRiuSz »

Krzysiek_Plus pisze:DaRiuSz, a nowa promocja jest juz aktywna (rozpoczął się nowy cykl rozliczeniowy)?
Tak dziś odnowił się okres rozliczeniowy
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: Krzysiek_Plus »

DaRiuSz, aktywacje możesz zrealizować również wysyłając SMS na numer 2612 o treści „AKT PN”
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DaRiuSz
PlusManiak
Posty: 55
Rejestracja: 31 sie 2013, o 16:02

Re: Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: DaRiuSz »

już wysłałem sms z rutera
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: Krzysiek_Plus »

DaRiuSz, czyli dziś usługa powinna być już aktywna. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Blashix
PlusManiak
Posty: 82
Rejestracja: 14 sty 2014, o 17:40

Re: Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: Blashix »

Z tego co wiem limit nocny działa tylko w HSPA+ ;-)
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Odp: Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: habish »

Blashix pisze:Z tego co wiem limit nocny działa tylko w HSPA+ ;-)
Zależy od taryfy.
Tylko w Power LTE działa po 2G/3G.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: Krzysiek_Plus »

Jak już zauważył patryk7588 zależy to od rodzaju promocji. W najnowszych "Ja + LTE", pakiet nocny jest dostępny w wszystkich technologiach (2G,3G,LTE).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WeXford
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 16 cze 2015, o 14:05

NOCNY TRANSFER LTE PLUS

Post autor: WeXford »

Witam!
Trzy dni temu kupiłem nowy modem z obsługą LTE, bo wcześniej używałem modemu który max obsługiwał HSPA+ ale do rzeczy. Miesiąc temu nocny transfer działał normalnie, a w tym miesiącu wszystko się nalicza na podstawowy. Sprawdzałem i pisze, że usługa jest włączona. "Nazwa: Bieżące użycie
Numer: 2580
Treść:
rozmowy:0:00m:s; sms:17szt; wykorzystany Darmowy ruch:bez limitu; Limit nocny:0GB; Limit Ipla:bez limitu; LTE bez limitu:0GB; Limit podstawowy:6,94GB
Czas: 2015-07-13 01:58:18.
Można to jakoś naprawić czy trzeba dzwonić?

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 13 lip 2015, o 18:16 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: Ewa_Plus »

WeXford,
- z jakiej oferty i taryfy korzystasz? Czy to Power LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WeXford
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 16 cze 2015, o 14:05

Re: Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: WeXford »

Tak power LTE w dodatku nie moge teraz wyslac sms-a pod numer 2580 i zobaczyc ile mam transferu, co do plus.online to nie moge sie tam zalogować ponieważ nie bylo tego w umowie. Dodam ze internet nie jest mój, wziąłem od kuzyna i płace.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem z Internet LTE - limit nocny

Post autor: Magda_Plus »

WeXford pisze:"Nazwa: Bieżące użycie
Numer: 2580
Treść:
rozmowy:0:00m:s; sms:17szt; wykorzystany Darmowy ruch:bez limitu; Limit nocny:0GB; Limit Ipla:bez limitu; LTE bez limitu:0GB; Limit podstawowy:6,94GB
Czas: 2015-07-13 01:58:18.
Wygląda na to, że wykorzystałeś limit nocny.
WeXford pisze:Trzy dni temu kupiłem nowy modem z obsługą LTE, bo wcześniej używałem modemu który max obsługiwał HSPA+...
WeXford pisze:w dodatku nie moge teraz wyslac sms-a pod numer 2580 i zobaczyc ile mam transferu,
Czy kłopot z wysłanie SMS występuje w momencie kiedy jesteś 2G/3G?
WeXford pisze:co do plus.online to nie moge sie tam zalogować ponieważ nie bylo tego w umowie

Proponuję, żebyś ustalił z właścicielem internetu Plus kod 5 lub e-hasło, wówczas będziesz mógł przez Plus online zarządzać numerem dedykowanym do internetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ