Problem z Internet LTE - limit nocny
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 cze 2015, o 17:56
Problem z Internet LTE - limit nocny
Mam abonament w Plusie na Internet LTE - 20 GB. Wiąże się z nim pewien problem, ponieważ nie jestem w stanie włączyć limitu nocnego. Nie wiem, czy da się go w tej ofercie włączyć. Jeśli tak, proszę mi powiedzieć jak, bo nie jestem w tym zbyt dobra :)
Re: Problem z Internet LTE - limit nocny
Zaloguj się do Plus Online - www.online.plus.pl
Następnie w zakładce "Usługi" poszukaj Limit Nocny.
Następnie w zakładce "Usługi" poszukaj Limit Nocny.
Re: Problem z Internet LTE - limit nocny
Mam podobnie, przedłużałem umowę i nie mam dostępu do pakietu nocnego, taryfa to Ja+lte 20GB, w tej taryfie limit nocny nie przysługuje klientowi przedłużającemu umowę? Pakiet nocny nie jest wykazywany zarówno w usługach wszystkich, tylko włączonych, tylko wyłączonych w Plusonline.TheDeepBreathe pisze:Mam abonament w Plusie na Internet LTE - 20 GB. Wiąże się z nim pewien problem, ponieważ nie jestem w stanie włączyć limitu nocnego. Nie wiem, czy da się go w tej ofercie włączyć. Jeśli tak, proszę mi powiedzieć jak, bo nie jestem w tym zbyt dobra :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z Internet LTE - limit nocny
DaRiuSz, a nowa promocja jest juz aktywna (rozpoczął się nowy cykl rozliczeniowy)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z Internet LTE - limit nocny
Tak dziś odnowił się okres rozliczeniowyKrzysiek_Plus pisze:DaRiuSz, a nowa promocja jest juz aktywna (rozpoczął się nowy cykl rozliczeniowy)?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z Internet LTE - limit nocny
DaRiuSz, aktywacje możesz zrealizować również wysyłając SMS na numer 2612 o treści „AKT PN”
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z Internet LTE - limit nocny
już wysłałem sms z rutera
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z Internet LTE - limit nocny
DaRiuSz, czyli dziś usługa powinna być już aktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z Internet LTE - limit nocny
Z tego co wiem limit nocny działa tylko w HSPA+
Re: Odp: Problem z Internet LTE - limit nocny
Zależy od taryfy.Blashix pisze:Z tego co wiem limit nocny działa tylko w HSPA+
Tylko w Power LTE działa po 2G/3G.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z Internet LTE - limit nocny
Jak już zauważył patryk7588 zależy to od rodzaju promocji. W najnowszych "Ja + LTE", pakiet nocny jest dostępny w wszystkich technologiach (2G,3G,LTE).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
NOCNY TRANSFER LTE PLUS
Witam!
Trzy dni temu kupiłem nowy modem z obsługą LTE, bo wcześniej używałem modemu który max obsługiwał HSPA+ ale do rzeczy. Miesiąc temu nocny transfer działał normalnie, a w tym miesiącu wszystko się nalicza na podstawowy. Sprawdzałem i pisze, że usługa jest włączona. "Nazwa: Bieżące użycie
Numer: 2580
Treść:
rozmowy:0:00m:s; sms:17szt; wykorzystany Darmowy ruch:bez limitu; Limit nocny:0GB; Limit Ipla:bez limitu; LTE bez limitu:0GB; Limit podstawowy:6,94GB
Czas: 2015-07-13 01:58:18.
Można to jakoś naprawić czy trzeba dzwonić?
Pozdrawiam!
Trzy dni temu kupiłem nowy modem z obsługą LTE, bo wcześniej używałem modemu który max obsługiwał HSPA+ ale do rzeczy. Miesiąc temu nocny transfer działał normalnie, a w tym miesiącu wszystko się nalicza na podstawowy. Sprawdzałem i pisze, że usługa jest włączona. "Nazwa: Bieżące użycie
Numer: 2580
Treść:
rozmowy:0:00m:s; sms:17szt; wykorzystany Darmowy ruch:bez limitu; Limit nocny:0GB; Limit Ipla:bez limitu; LTE bez limitu:0GB; Limit podstawowy:6,94GB
Czas: 2015-07-13 01:58:18.
Można to jakoś naprawić czy trzeba dzwonić?
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 13 lip 2015, o 18:16 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Re: Problem z Internet LTE - limit nocny
WeXford,
- z jakiej oferty i taryfy korzystasz? Czy to Power LTE?
- z jakiej oferty i taryfy korzystasz? Czy to Power LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z Internet LTE - limit nocny
Tak power LTE w dodatku nie moge teraz wyslac sms-a pod numer 2580 i zobaczyc ile mam transferu, co do plus.online to nie moge sie tam zalogować ponieważ nie bylo tego w umowie. Dodam ze internet nie jest mój, wziąłem od kuzyna i płace.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Problem z Internet LTE - limit nocny
Wygląda na to, że wykorzystałeś limit nocny.WeXford pisze:"Nazwa: Bieżące użycie
Numer: 2580
Treść:
rozmowy:0:00m:s; sms:17szt; wykorzystany Darmowy ruch:bez limitu; Limit nocny:0GB; Limit Ipla:bez limitu; LTE bez limitu:0GB; Limit podstawowy:6,94GB
Czas: 2015-07-13 01:58:18.
WeXford pisze:Trzy dni temu kupiłem nowy modem z obsługą LTE, bo wcześniej używałem modemu który max obsługiwał HSPA+...
Czy kłopot z wysłanie SMS występuje w momencie kiedy jesteś 2G/3G?WeXford pisze:w dodatku nie moge teraz wyslac sms-a pod numer 2580 i zobaczyc ile mam transferu,
WeXford pisze:co do plus.online to nie moge sie tam zalogować ponieważ nie bylo tego w umowie
Proponuję, żebyś ustalił z właścicielem internetu Plus kod 5 lub e-hasło, wówczas będziesz mógł przez Plus online zarządzać numerem dedykowanym do internetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ