Przedłużenie umowy

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

latejo, nie, od 02 września 2014 r. pakiet Kaspersky Internet Security nie jest już dostępny w sprzedaży.

W obecnych promocjach możesz skorzystać z Ochrony Internetu: http://www.plus.pl/uslugi/ochronainternetu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rlip
Prawie PlusManiak
Posty: 44
Rejestracja: 31 maja 2013, o 12:54

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: rlip »

Witam. Tydzień temu przedłużyła mi się umowę na internet wg. promocji "POWER LTE bez sprzętu - 50% taniej" (wersja z 25.12.2014) na plan cenowy: 15+3 GB. Konsultant z którym rozmawiałem (miesiąc temu) na temat przedłużenia najpierw chciał mi zaoferować 30GB, ale jak się dowiedział, że łączę się w technologi LTE to powiedział, żebym wziął 15+3GB, bo w tej technologii nawet po przekroczeniu limitu będę mógł korzystać z internetu. Gdy mu wspomniałem, że potrzebuję internetu do telefonu VoIP, uspokoił mnie mówiąc, że do tego wystarczy 1Mb/s, co jest prawdą i by mi wystarczyło. Ponieważ w zasięgu stacji do której się łączę są 2 wioski (łącznie 1.5k mieszkańców) to nigdy nie miałem tutaj problemów ze spadkiem prędkości spowodowanym przeciążeniem nadajnika, dlatego też byłem przekonany, że po nieznacznym przekroczeniu limitu będę mógł dalej korzystać z internetu i telefonu chociaż z prędkością kilku Mb/s. Niestety tak się nie stało. Dziś rano, gdy jeszcze nie wykorzystałem pakietu podstawowego miałem taką prędkość:
Obrazek
Natomiast wieczorem, gdy ruter wskazywał 18GB (od początku tej umowy) i dostałem smsa, że pakiet został wyczerpany to internet od razu zwolnił do jakiś 0.04Mb/s (musiałem testować aplikacją na androida, bo strona speedtestu się nie włączyła):
Obrazek
Gdybym wcześniej wiedział, że będę miał taką prędkość od razu po przekroczeniu 18GB to na pewno bym się na takie warunki nie zdecydował! Czy istnieje możliwość zmiany pakietu na wyższy (bo widzę, że nie mogę tego zrobić na plusonline) lub wypowiedzenia umowy bez płacenia kary umownej?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

rlip, a czy nowa promocja już na pewno obowiązuje? Jaki masz cykl rozliczeniowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rlip
Prawie PlusManiak
Posty: 44
Rejestracja: 31 maja 2013, o 12:54

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: rlip »

Tak, umowa zaczęła się 25 maja. Wcześniej miałem umowę bez lejka, a tylko ze stroną blokującą. Dzwoniłem też na infolinię, gdzie konsultant rozłączył i połączył internet ponownie z nadajnikiem, ale nie pomogło...
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

rlip, proszę prześlij numer usługi Plus internet przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rlip
Prawie PlusManiak
Posty: 44
Rejestracja: 31 maja 2013, o 12:54

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: rlip »

Widzę, że już internet działa z prędkością z umowy, tj. 5Mb/s. Dziękuję i przepraszam za kłopot.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

rlip, super, cieszę się, że mogłem pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WaclawS
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 wrz 2015, o 12:34

Ja + POWER LTE 2.0 z laptopem lub tabletem na 24 miesiące.

Post autor: WaclawS »

Witam.
Jestem użytkownikiem internetu w Plusie i niedługo kończy mi się umowa.Znalazłem na stronie internetowej ofertę "Ja + POWER LTE 2.0 z laptopem lub tabletem na 24 miesiące w Sklepie Internetowym” dla nowych klientów.Czy jako stały klient będę mógł skorzystać z takiej oferty przedłużając umowę?Jeżeli tak ,to czy na posiadany internet zostanie utrzymany rabat który otrzymałem w ramach Smart Domu?(abonament wybrałbym wyższy niż dotychczas)
Pozdrawiam
Wacław.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2015, o 12:54 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj WaclawS,

prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu, na którym kończy się kontrakt + numer kontaktowy. Poproszę wówczas naszego pracownika o kontakt i przedstawienie szczegółów oferty, z której można aktualnie skorzystać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
iperyt
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 19 wrz 2014, o 15:29

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: iperyt »

Witam
Mam umowę na internet LTE do dnia 17.01.2016.Chciałbym jak największy pakiet danych. Dodatkowo jestem zainteresowany pakietem Premium w CP...dnia 1.11.2015 ''Ta Ostatnia Niedziela" z NC+.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

iperyt, tutaj promocja dla przedłużając: http://www.plus.pl/internet-lte/przedluz-umowe

W sprawie oferty CP proszę o kontakt z BOK Cyfrowego Polsatu.

Możesz również pozostawić swoje dane kontaktowe po przez formularz z mojego banera.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
max1975
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 maja 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: max1975 »

Witam , kończy mi sie umowa na internet i oferują mi internet z laptopem Acer Aspire E15 , szukałem na stronach plusa specyfikacji tego laptopa ale nigdzie nie mogę znaleźć. Może ktoś wie jaką ma specyfikacje ten laptop bo w internecie znalazłem ale jest kilka rodzaju jego
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

max1975,
•System operacyjny: Windows 10
•Karta graficzna: Intel® HD Graphics 5500
•Dysk twardy: 500 GB
•Napęd optyczny: DVD+/-RW
•Ekran: 15.6” HD; 1366 x 768 pix
•Pamięć RAM: 4 GB DDR3L SDRAM
•Czytnik kart pamięci: SD
•Internet: WiFi 802.11ac
•Bluetooth® 4.0
•2 x USB 3.0
•Złącza i interfejsy: RJ45, HDMI
•Wbudowana kamera 720p
•Procesor: Intel® Core™ i3-5005U
•Bateria: 4cell
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
arekgawlik
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 lis 2015, o 21:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: arekgawlik »

Witam,
Mam pytanie, próbuję przedłużyć umowę na internet w Plusie od kilku miesięcy, początkowo sama do mnie zadzwoniła konsultantka i zgodziłem się na zaproponowane warunki, po czym przyjechał kurier i podpisałem umowę. Potem jednak zmieniłem zdanie i odstąpiłem od umowy, ponieważ chciałem, podwyższając nota bene znacznie taryfę, skorzystać z taniego urządzenia mobilnego. Od tej pory przedłużenie umowy jest niemożliwe, co prawda przez internet się da, ale zależy mi na smartdomie, co chyba zrozumiałe, a pani na infolinii powiedziała, że aby z tego skorzystać, muszę załatwić to przez infolinię. Czy to wszystko prawda, o co tu chodzi, dzwoniłem już do plusa kilka razy i za każdym razem słyszałem ten sam komunikat: już odblokowuję ofertę i jutro do pana zadzwonię. Ale jak zwykle bez odzewu. O co tu chodzi? Proszę o pomoc.
Mój nr konta 10918417
pozdrawiam
Arek
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

arekgawlik, kiedy odstąpiłeś od umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ