Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
latejo, nie, od 02 września 2014 r. pakiet Kaspersky Internet Security nie jest już dostępny w sprzedaży.
W obecnych promocjach możesz skorzystać z Ochrony Internetu: http://www.plus.pl/uslugi/ochronainternetu
W obecnych promocjach możesz skorzystać z Ochrony Internetu: http://www.plus.pl/uslugi/ochronainternetu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Tydzień temu przedłużyła mi się umowę na internet wg. promocji "POWER LTE bez sprzętu - 50% taniej" (wersja z 25.12.2014) na plan cenowy: 15+3 GB. Konsultant z którym rozmawiałem (miesiąc temu) na temat przedłużenia najpierw chciał mi zaoferować 30GB, ale jak się dowiedział, że łączę się w technologi LTE to powiedział, żebym wziął 15+3GB, bo w tej technologii nawet po przekroczeniu limitu będę mógł korzystać z internetu. Gdy mu wspomniałem, że potrzebuję internetu do telefonu VoIP, uspokoił mnie mówiąc, że do tego wystarczy 1Mb/s, co jest prawdą i by mi wystarczyło. Ponieważ w zasięgu stacji do której się łączę są 2 wioski (łącznie 1.5k mieszkańców) to nigdy nie miałem tutaj problemów ze spadkiem prędkości spowodowanym przeciążeniem nadajnika, dlatego też byłem przekonany, że po nieznacznym przekroczeniu limitu będę mógł dalej korzystać z internetu i telefonu chociaż z prędkością kilku Mb/s. Niestety tak się nie stało. Dziś rano, gdy jeszcze nie wykorzystałem pakietu podstawowego miałem taką prędkość:
Natomiast wieczorem, gdy ruter wskazywał 18GB (od początku tej umowy) i dostałem smsa, że pakiet został wyczerpany to internet od razu zwolnił do jakiś 0.04Mb/s (musiałem testować aplikacją na androida, bo strona speedtestu się nie włączyła):
Gdybym wcześniej wiedział, że będę miał taką prędkość od razu po przekroczeniu 18GB to na pewno bym się na takie warunki nie zdecydował! Czy istnieje możliwość zmiany pakietu na wyższy (bo widzę, że nie mogę tego zrobić na plusonline) lub wypowiedzenia umowy bez płacenia kary umownej?
Natomiast wieczorem, gdy ruter wskazywał 18GB (od początku tej umowy) i dostałem smsa, że pakiet został wyczerpany to internet od razu zwolnił do jakiś 0.04Mb/s (musiałem testować aplikacją na androida, bo strona speedtestu się nie włączyła):
Gdybym wcześniej wiedział, że będę miał taką prędkość od razu po przekroczeniu 18GB to na pewno bym się na takie warunki nie zdecydował! Czy istnieje możliwość zmiany pakietu na wyższy (bo widzę, że nie mogę tego zrobić na plusonline) lub wypowiedzenia umowy bez płacenia kary umownej?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
rlip, a czy nowa promocja już na pewno obowiązuje? Jaki masz cykl rozliczeniowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Tak, umowa zaczęła się 25 maja. Wcześniej miałem umowę bez lejka, a tylko ze stroną blokującą. Dzwoniłem też na infolinię, gdzie konsultant rozłączył i połączył internet ponownie z nadajnikiem, ale nie pomogło...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
rlip, proszę prześlij numer usługi Plus internet przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Widzę, że już internet działa z prędkością z umowy, tj. 5Mb/s. Dziękuję i przepraszam za kłopot.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
rlip, super, cieszę się, że mogłem pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ja + POWER LTE 2.0 z laptopem lub tabletem na 24 miesiące.
Witam.
Jestem użytkownikiem internetu w Plusie i niedługo kończy mi się umowa.Znalazłem na stronie internetowej ofertę "Ja + POWER LTE 2.0 z laptopem lub tabletem na 24 miesiące w Sklepie Internetowym” dla nowych klientów.Czy jako stały klient będę mógł skorzystać z takiej oferty przedłużając umowę?Jeżeli tak ,to czy na posiadany internet zostanie utrzymany rabat który otrzymałem w ramach Smart Domu?(abonament wybrałbym wyższy niż dotychczas)
Pozdrawiam
Wacław.
Jestem użytkownikiem internetu w Plusie i niedługo kończy mi się umowa.Znalazłem na stronie internetowej ofertę "Ja + POWER LTE 2.0 z laptopem lub tabletem na 24 miesiące w Sklepie Internetowym” dla nowych klientów.Czy jako stały klient będę mógł skorzystać z takiej oferty przedłużając umowę?Jeżeli tak ,to czy na posiadany internet zostanie utrzymany rabat który otrzymałem w ramach Smart Domu?(abonament wybrałbym wyższy niż dotychczas)
Pozdrawiam
Wacław.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2015, o 12:54 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj WaclawS,
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu, na którym kończy się kontrakt + numer kontaktowy. Poproszę wówczas naszego pracownika o kontakt i przedstawienie szczegółów oferty, z której można aktualnie skorzystać.
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu, na którym kończy się kontrakt + numer kontaktowy. Poproszę wówczas naszego pracownika o kontakt i przedstawienie szczegółów oferty, z której można aktualnie skorzystać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Mam umowę na internet LTE do dnia 17.01.2016.Chciałbym jak największy pakiet danych. Dodatkowo jestem zainteresowany pakietem Premium w CP...dnia 1.11.2015 ''Ta Ostatnia Niedziela" z NC+.
Mam umowę na internet LTE do dnia 17.01.2016.Chciałbym jak największy pakiet danych. Dodatkowo jestem zainteresowany pakietem Premium w CP...dnia 1.11.2015 ''Ta Ostatnia Niedziela" z NC+.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
iperyt, tutaj promocja dla przedłużając: http://www.plus.pl/internet-lte/przedluz-umowe
W sprawie oferty CP proszę o kontakt z BOK Cyfrowego Polsatu.
Możesz również pozostawić swoje dane kontaktowe po przez formularz z mojego banera.
W sprawie oferty CP proszę o kontakt z BOK Cyfrowego Polsatu.
Możesz również pozostawić swoje dane kontaktowe po przez formularz z mojego banera.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam , kończy mi sie umowa na internet i oferują mi internet z laptopem Acer Aspire E15 , szukałem na stronach plusa specyfikacji tego laptopa ale nigdzie nie mogę znaleźć. Może ktoś wie jaką ma specyfikacje ten laptop bo w internecie znalazłem ale jest kilka rodzaju jego
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
max1975,
•System operacyjny: Windows 10
•Karta graficzna: Intel® HD Graphics 5500
•Dysk twardy: 500 GB
•Napęd optyczny: DVD+/-RW
•Ekran: 15.6” HD; 1366 x 768 pix
•Pamięć RAM: 4 GB DDR3L SDRAM
•Czytnik kart pamięci: SD
•Internet: WiFi 802.11ac
•Bluetooth® 4.0
•2 x USB 3.0
•Złącza i interfejsy: RJ45, HDMI
•Wbudowana kamera 720p
•Procesor: Intel® Core™ i3-5005U
•Bateria: 4cell
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 lis 2015, o 21:22
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Mam pytanie, próbuję przedłużyć umowę na internet w Plusie od kilku miesięcy, początkowo sama do mnie zadzwoniła konsultantka i zgodziłem się na zaproponowane warunki, po czym przyjechał kurier i podpisałem umowę. Potem jednak zmieniłem zdanie i odstąpiłem od umowy, ponieważ chciałem, podwyższając nota bene znacznie taryfę, skorzystać z taniego urządzenia mobilnego. Od tej pory przedłużenie umowy jest niemożliwe, co prawda przez internet się da, ale zależy mi na smartdomie, co chyba zrozumiałe, a pani na infolinii powiedziała, że aby z tego skorzystać, muszę załatwić to przez infolinię. Czy to wszystko prawda, o co tu chodzi, dzwoniłem już do plusa kilka razy i za każdym razem słyszałem ten sam komunikat: już odblokowuję ofertę i jutro do pana zadzwonię. Ale jak zwykle bez odzewu. O co tu chodzi? Proszę o pomoc.
Mój nr konta 10918417
pozdrawiam
Arek
Mam pytanie, próbuję przedłużyć umowę na internet w Plusie od kilku miesięcy, początkowo sama do mnie zadzwoniła konsultantka i zgodziłem się na zaproponowane warunki, po czym przyjechał kurier i podpisałem umowę. Potem jednak zmieniłem zdanie i odstąpiłem od umowy, ponieważ chciałem, podwyższając nota bene znacznie taryfę, skorzystać z taniego urządzenia mobilnego. Od tej pory przedłużenie umowy jest niemożliwe, co prawda przez internet się da, ale zależy mi na smartdomie, co chyba zrozumiałe, a pani na infolinii powiedziała, że aby z tego skorzystać, muszę załatwić to przez infolinię. Czy to wszystko prawda, o co tu chodzi, dzwoniłem już do plusa kilka razy i za każdym razem słyszałem ten sam komunikat: już odblokowuję ofertę i jutro do pana zadzwonię. Ale jak zwykle bez odzewu. O co tu chodzi? Proszę o pomoc.
Mój nr konta 10918417
pozdrawiam
Arek
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
arekgawlik, kiedy odstąpiłeś od umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ