Celem FUP jest zapewnienie każdemu z Abonentów możliwości korzystania z usługi niezależnie od obciążenia sieci spowodowanego przesyłaniem i pobieraniem znacznych ilości danych przez innych użytkowników sieci.
Moim skromnym zdaniem wogóle się do tej zasady nie stosują.
Zastosowanie zasad FUP zgodnie z powyższym cytowanym zdaniem powinno skutkować zapewnieniem każdemu z Abonentów możliwości korzystania z usługi niezależnie od obciążenia sieci spowodowanego przesyłaniem i pobieraniem znacznych ilości danych. Nie powinno natomiast skutkować pozbawieniem możliwości korzystania z usług żadnemu z abonamentów nawet jeśli pobiera on większą ilość danych niż sąsiad jak to ma miejsce obecnie ponieważ po ograniczeniu abonamentowi prędkości do 0.5Mb/s jest on niemal pozbawiony dostępu do internetu . Podsumowując abonent który pobiera więcej danych niż sąsiad nie jest zaliczany przez sieć do grupy "każdy abonent " .
to jest cytat z mojego regulaminu
i jeszcze lepiej, dodatkowy punkt na moją korzyść
dopiszę sobvie w reklamacji Twoje spostrzeżenia
gdyby wszyscy użytkonicy tego forum stworzyliby jedno pismo w którym by było setki paragrafów to minus by od razu poległ
dlatego ważne jest aby wklejać reklamacje - przynajmniej te które dotyczą wątków jeszcze nie poruszanych w reklamacjach
Wczoraj rozmawialem z konsultantem technicznym , macie wiecej info wyzej. Powiedzial jedno ciekawe zdanie,
Regulamin czerwcowy ma 1 powazna wade tzn pojecie pakietu podstawowego ktróry nie jest nigdzie opisany/ wyjasnoiony. Odnosi sie do FUP i z powodu braku interpretacji caly FUP nie moze byc stosowany.
Najprosciej jest rozwiazac umowe z czerwca.
Bardzo sie dziwie ze najnowszy regulamin tez ma pojecie pakietu podstawowego ktory nie jest nigdzie sprecyzowany. Najsmieszniejsze jest to ze w regulaminach lipcowym wrzesniowym pazdziernikowym. wyjasnienie paketu podstawowego jest - po przekroczeniu podstawowego "limitu danych"
Czyli wniosek jest taki - w Polkomtelu nie myslą logicznie tworzac te regulaminy.
Power Lejek LTE w tym miesiącu
Po 20gb - regulaminowe 10mb
po 30gb - 5mb
Za kilka dni dostanę pewnie 1mb i znów będę musiał się posiłkować konkurencją.
I tak przez półtora roku jeszcze.
Ale rozumiem - skoro sieć jest najgorszej jakości, to wiele nie mogę oczekiwać.
Dożywotnie wyleczenie się z plusa - bezcenne.
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Poruszana przez Panią kwestia została poddana wnikliwej analizie przez Departament Reklamacji Polkomtel Sp. z o.o.
Stanowisko zostało przedstawione w piśmie 09.10.2014r.
W korespondencji z dnia 03.12.2014 r., zagadnienie o numerze 141203-001000, poinformowałem o przysługujacych prawach.
W przypadku otrzymania kolejnych wiadomości o podobnej tematyce, będę zmuszony pozostawić je bez merytorycznego odniesienia.
Z poważaniem
XXXXXXXXXXXX
Internetowa Obsługa Klienta
Jak dla mnie stają się coraz bardziej śmieli w swoje bezczelności. O ile dobrze zrozumiałem to ich obowiązkiem jest odpowiedź na każdą reklamację?
Innymi słowy, stwierdził że zadajesz kolejny raz to samo pytanie na które już udzielił odpowiedzi , na kolejną odpowiedzieć musi więc chodzi mu bardziej o to że nie będzie czytał kolejny raz tego samego tylko z automatu poleci ci regulaminem, choć małe jest prawdopodobienstwo że trafisz na tego samego konsultanta, chyba że wysyłasz na jego email . Moim zdaniem w takiej sytuacji nie ma sensu dalej się z nimi przepychać . Jeśli masz rację trzeba zacząć korespondować z instytucjami które mają chronić twoje prawa UOKiK itp. Trzeba chociaż spróbować, zazwyczaj po otrzymaniu żądania wyjaśnienia sprawy od jakiejś instytucji nie opłaca im się walczyć i przystają na opcję której żąda klient, oczywiście jeśli ma rację.
Jak te złodzieje naliczają transfer?
Z billingu po zliczeniu wychodzi, ze do 10.30 dziś wykorzystałem 1,19 GB, dalej ślad się urywa, nie ma nic z późniejszą godziną, ale nawet dodając 1 GB (choć na pewno tyle nie zużyłem), to i tak będzie 2,19 zużytego transferu.
Na stronie plus online, w zakładce pakiety mam wartość 26,37 GB, czyli zużyte 3,63 GB.
To ja się pytam, gdzie moje 1,44 GB?
Coś według rozliczenia z tejże zakładki zbyt szybko to schodzi.
Nie dość, że oszukują na FUP, nie dotrzymują warunków umowy, to jeszcze kradną nędzny pakiet danych!
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Poruszana przez Panią kwestia została poddana wnikliwej analizie przez Departament Reklamacji Polkomtel Sp. z o.o.
Stanowisko zostało przedstawione w piśmie 09.10.2014r.
W korespondencji z dnia 03.12.2014 r., zagadnienie o numerze 141203-001000, poinformowałem o przysługujacych prawach.
W przypadku otrzymania kolejnych wiadomości o podobnej tematyce, będę zmuszony pozostawić je bez merytorycznego odniesienia.
Z poważaniem
XXXXXXXXXXXX
Internetowa Obsługa Klienta
Jak dla mnie stają się coraz bardziej śmieli w swoje bezczelności. O ile dobrze zrozumiałem to ich obowiązkiem jest odpowiedź na każdą reklamację?
Z jakiego miesiąca posiadasz umowę i regulamin? Czego dotyczyła twoja reklamacja?
puciek82 pisze:Innymi słowy, stwierdził że zadajesz kolejny raz to samo pytanie na które już udzielił odpowiedzi , na kolejną odpowiedzieć musi więc chodzi mu bardziej o to że nie będzie czytał kolejny raz tego samego tylko z automatu poleci ci regulaminem, choć małe jest prawdopodobienstwo że trafisz na tego samego konsultanta, chyba że wysyłasz na jego email . Moim zdaniem w takiej sytuacji nie ma sensu dalej się z nimi przepychać . Jeśli masz rację trzeba zacząć korespondować z instytucjami które mają chronić twoje prawa UOKiK itp. Trzeba chociaż spróbować, zazwyczaj po otrzymaniu żądania wyjaśnienia sprawy od jakiejś instytucji nie opłaca im się walczyć i przystają na opcję której żąda klient, oczywiście jeśli ma rację.
Ja po rozmowie z technicznym konsultantem i przyczytaniu setki razy regulaminu, utwierdzam sie w przekonaniu ze nie zaplace nic za power lte
stosuja FUPA u mnie, a nie mogą + blokuja mi wysylanie,
kranu pisze:Ściągną Ci kasę z odsetkami swoimi sposobami..
Po wyroku sądowym - w sytuacji w której Polkomtel łamie regulamin ... powodzenia :)
Mam cała korespondencje w której przykro mi ale Polkomtel się kompromituje.
Windykator ewentualny nie bedzie chciał wykonac egzekucji bez zgody sądu, a myślicie że Polkomtel bedzie pakował się w proces z czerwcowym regulaminem ... Mysle że jeszcze nie oszaleli
Ja nie bede jedzil do Warszawy wiec to niech Polkomtel wykona ruch jak jest pewny że ma racje :)
Z tego co myślę to nie będą się pakować w procesy nawet przy umowach lipcowych czy sierpniowych bo w żadnym nie ma określonego obniżenia prędkości wysyłania
Jezeli sąd wydałby wyrok a w przypadku czerwcowego regulaminu to jest kwestia 2 - 3 posiedzen to byłby precedens i Plus musiałby zastosować się do wyroku w przypadku kazdego abonenta z czerwca.
Jezeli sąd wydałby wyrok a w przypadku czerwcowego regulaminu to jest kwestia 2 - 3 posiedzen to byłby precedens i Plus musiałby zastosować się do wyroku w przypadku kazdego abonenta z czerwca.