Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 maja 2014, o 17:42
Re: Kiedy LTE-A? LTE? HSPA+? pytania o planowany zasięg
Witam.
Chciałbym zgłosić słaby zasięg Plus HSPA+ a najbardziej LTE w miejscowości Ossa powiat Rawski po północnej stronie.
Słaby zasięg mam na myśli że na routerze mobilnym pokazuje mi 1-2 kreski a czasem zasięg znika i pisze brak usługi.
Dziękuję.
Chciałbym zgłosić słaby zasięg Plus HSPA+ a najbardziej LTE w miejscowości Ossa powiat Rawski po północnej stronie.
Słaby zasięg mam na myśli że na routerze mobilnym pokazuje mi 1-2 kreski a czasem zasięg znika i pisze brak usługi.
Dziękuję.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 lip 2017, o 21:13
Re: Problem z prędkością LTE
D-Link DWR-921E_EB9E94Daniel_Plus pisze:Z jakiego urządzenia korzystasz? Czy wspomniane prędkości utrzymują się przez cały dzień? Czy wykorzystałeś pakiet podstawowy? Czy połączenie jest w LTE, czy 3G?
Tak, wspominana prędkość utrzymuje się od rana do nocy.
Nie wykorzystaliśmy pakietu.
Oczywiście tylko Lte.
Re: Problem z prędkością LTE
W 17 dzień miesiąca mam odnawiany pakiet LTE, dzisiaj wykonuje speedtest i było najpierw download 5Mbps i upload 6Mbps a potem 1,5Mbps downloadu i 7Mbps uploadu.
Wchodzę na 192.168.0.1 i patrzę, że dostałem jakąś wiadomość no i patrze a tutaj komunikat, że wykorzystano 100% limitu no ok ale ta wiadomość przyszła 17 LIPCA czyli akurat wtedy, kiedy limit był odnawiany. Przez te 9 dni nie miałem żadnego pojęcia o tym, że dostałem wiadomość, ponieważ przychodzą one z wielkim opóźnieniem. Nie dość, że limit został niby wykorzystany 17 lipca (ponieważ wtedy została wysłana ta wiadomość), wtedy prędkość była taka jaka powinna być, a zwolnił dopiero wtedy kiedy ta wiadomość do mnie doszła. Widać to dokładnie na załączonym screenie.
Wchodzę na 192.168.0.1 i patrzę, że dostałem jakąś wiadomość no i patrze a tutaj komunikat, że wykorzystano 100% limitu no ok ale ta wiadomość przyszła 17 LIPCA czyli akurat wtedy, kiedy limit był odnawiany. Przez te 9 dni nie miałem żadnego pojęcia o tym, że dostałem wiadomość, ponieważ przychodzą one z wielkim opóźnieniem. Nie dość, że limit został niby wykorzystany 17 lipca (ponieważ wtedy została wysłana ta wiadomość), wtedy prędkość była taka jaka powinna być, a zwolnił dopiero wtedy kiedy ta wiadomość do mnie doszła. Widać to dokładnie na załączonym screenie.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
aero, czy nadal korzystasz z modemu Huawei E3372, czy z innego urządzenia?
damianosr3, dziękuję za odpowiedzi. Najbliższe stacje znajdują się w odległości ok. 8 km. Niższe wyniki prędkości mogą być wynikiem pojawienia się na drodze sygnału nowych zakłóceń i dodatkowo większej liczby użytkowników. Czy korzystasz z anteny zewnętrznej?
kubaaa216, zgodnie ze screenem wiadomość o wykorzystaniu pakietu podstawowego otrzymałeś dzisiaj, czyli 1,5 tyg po rozpoczęciu nowego cyklu rozliczeniowego, jeśli zaczyna się on 17 dnia miesiąca. Prześlij mi proszę tym formularzem numer Plus Internet.
damianosr3, dziękuję za odpowiedzi. Najbliższe stacje znajdują się w odległości ok. 8 km. Niższe wyniki prędkości mogą być wynikiem pojawienia się na drodze sygnału nowych zakłóceń i dodatkowo większej liczby użytkowników. Czy korzystasz z anteny zewnętrznej?
kubaaa216, zgodnie ze screenem wiadomość o wykorzystaniu pakietu podstawowego otrzymałeś dzisiaj, czyli 1,5 tyg po rozpoczęciu nowego cyklu rozliczeniowego, jeśli zaczyna się on 17 dnia miesiąca. Prześlij mi proszę tym formularzem numer Plus Internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
W celu... ?Daniel_Plus pisze:kubaaa216, zgodnie ze screenem wiadomość o wykorzystaniu pakietu podstawowego otrzymałeś dzisiaj, czyli 1,5 tyg po rozpoczęciu nowego cyklu rozliczeniowego, jeśli zaczyna się on 17 dnia miesiąca. Prześlij mi proszę tym formularzem numer Plus Internet.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
kubaaa216, przekażę go do działu technicznego z informacją o niskich prędkościach w paśmie LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
http://www.speedtest.net/my-result/6487255530 własnie takie predkosci na bt:11280 L1800,jakas awaria?ciezko korzystac
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
rukat1, czy wykorzystałeś już pakiet podstawowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
tak wyczerpałem,ale mam LTE bez limitu,wiec nie wiem co jest grane ,umowe mam od 1,5 roku i nigdy takiej sytuacji nie było,zawsze przewkraczam limit podstawowy,i zawsze było ok,a tu niespodzianka.....
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
rukat1, jeśli takie prędkości utrzymują się teraz cały czas to powodem może być FUP, związany z przesłaniem dużej liczby danych ponad pakiet podstawowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
to ten Fup po 1,5 roku sie załańcza?zawsze 2-3 krotnie przekraczałem limit i było ok a teraz was olśniło i Fupa włączyliscie?jakas kpina
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
rukat1, być może teraz coś się zmieniło w kwestii np. obciążenia stacji albo jednak tych danych przesłałeś więcej niż zazwyczaj. Mimo wszystko FUP wcześniej też funkcjonował. Nie został dopiero od dzisiaj wprowadzony
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 lip 2017, o 21:13
Re: Problem z prędkością LTE
Czyli co mam się liczyć z tym że teraz moja prędkość internetu będzie taka niska albo mam dokupić antenę. Do końca umowy zostało 1,5 roku...Daniel_Plus pisze:aero, czy nadal korzystasz z modemu Huawei E3372, czy z innego urządzenia?
damianosr3, dziękuję za odpowiedzi. Najbliższe stacje znajdują się w odległości ok. 8 km. Niższe wyniki prędkości mogą być wynikiem pojawienia się na drodze sygnału nowych zakłóceń i dodatkowo większej liczby użytkowników. Czy korzystasz z anteny zewnętrznej?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
damianosr3, ze względu na dużą odległość od stacji proponowałbym jednak zakup anteny zewnętrznej. Oczywiście przed testem trudno jest zagwarantować, że na pewno poprawi to wyniki prędkości, ale doświadczenia innych użytkowników w większości przypadków potwierdzają, że wzmocnienie odbieranego sygnału dało dobre rezultaty.
Wątek dotyczący anten: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... 80#p223682
Wątek dotyczący anten: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... 80#p223682
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 lip 2017, o 21:13
Re: Problem z prędkością LTE
No dobrze jakoś wcześniej ta antena mi potrzebna nie była, czy teraz też oferujecie taką w abonamencie lub gratis za zbyt obciążone nadajniki?