Galopujący transfer
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 09:13
Re: Galopujący transfer
Sprawdziłem zgodnie z treścią artykułu lecz wszystko wyglada "normalnie" i nie wzbudza mojego zaniepokojenia. Komputery są też wolne od wirusów - sprawdziłem. Nikt nieuprawniony nie podłączył się do mojej sieci wifi. Nie wiem co się wydarzyło lub z powodu niewystarczającej wiedzy tego nie rozumiem ale wydarzyło się to po zwiększeniu pakietu i doładowaniu extra GB dziwny zbieg okoliczności
Re: Galopujący transfer
Dziś rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy. Stan zużycia wynosi ponad 250 MB - rośnie w oczach: np. w ciągu 2 minut wzrosło ze 194 do 252 MB - czy to normalne? Zauważyłem, że kiedy otwieram stronę logowania do ustawień i statystyk routera wtedy zaczyna szaleć. Kiedy ta strona nie jest otwarta zużywa zgodnie z przeglądanymi stronami w internecie. Czy jest to jakiś trop?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Galopujący transfer
Kosmita, być może jest to jakiś błąd w oprogramowaniu routera. Przywróć ustawienia fabryczne i zweryfikuj ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Galopujący transfer
Ok spróbuję to zrobić.
Re: Galopujący transfer
wczoraj odnowienie limitu dzisiaj sprawdzam 6GB ubyło w nocnej taryfie w dziennej 2,5 GB na , routerze po resecie wskazanie 2GB i co szanowny plusie po złożeniu reklamacji znowu mi napiszecie że po weryfikacji konta nie stwierdzono nieprawidłowości? wygląda mi na to jak by system liczący transfer padł przed świętami a obecny sposób odliczania danych jest jakąś proporcjonalną w stosunku do wcześniejszych transferów formą liczenia , przypadek??? nagle większości zadziałał FUP nagle zakładane są tematy o galopującym transferze, odnośnie ostatniej reklamacji dotyczącej FUP nie dostałem odpowiedzi jedynie info o zakończeniu reklamacji więc szanowni pracownicy PLUS zamiast przesyłania prośby o kontakt na priv i nic nie dających weryfikacji problemu czas zająć się sprawą globalnie zgłosić problem podczas odprawy z przełożonymi
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Galopujący transfer
jovi123 każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
"System liczący transfer" działa poprawnie. Pewne różnice pomiędzy naliczeniami nadawca - użytkownik są również jak najbardziej normalne. liczniki danych w urządzeniach końcowych takich jak router/modem nie są zbyt dokładne i maja tendencję do "zaokrąglania". Jeśli nic nie pobierałeś stawiam na błąd licznika w urządzeniu. Sprawdzałeś pakiet na Mobilnym Plus Online?jovi123 pisze:system liczący transfer padł
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Galopujący transfer
dane które podawałem były właśnie z plus online i topniejącego tam transferu , te dane zaczynają się tak nie przyzwoicie rozjeżdżać z rzeczywistością że nie wiem już co o tym myśleć
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Galopujący transfer
jovi123, jeśli uważasz że naliczenia są błędne konieczne jest złożenie reklamacji. Tu na forum nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Galopujący transfer
jak by to miało coś zmienić pewnie bym to zrobił dzięki za radę i odpowiedź
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5500
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Galopujący transfer
jovi123, tak dla pewności i spokoju proponowałbym również zmienię hasła do WIFI.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Galopujący transfer
Wykonałem reset routera do ustawień fabrycznych ale nie wpłynęło to na prędkość pożerania danych. Reklamację też już złożyłem, jednak nie wiem czego się dowiem za 30 dni. Hasło oczywiście też zmieniłem.
Niemniej sprawa jest bardzo dziwna i tak jak pisze jovi, też odnoszę wrażenie, że wydarzyło się coś w okolicach Świąt. Nigdy nie było takiej sytuacji za wyjątkiem takich, w których doskonale zdawałem sobie sprawę dlaczego pakiet został wyczerpany ale wtedy doładowany extra pakiet wystarczał do następnego okresu rozliczeniowego. Ja i moja rodzina jesteśmy zwykłymi użytkownikami internetu. Wszyscy w rodzinie są dorosłymi ludźmi, więc nikt nie korzysta w sposób nieodpowiedzialny i nie ma też powodu, dla którego ktoś z nas mógłby nie zdawać sobie sprawy z tego co robi. Internet to dla nas głównie narzędzie a nie rozrywka. Nie oglądamy filmów, nie korzystamy z sieci p2p, i od wielu lat od których korzystamy z usług Plusa,nic się nie zmieniło się w sposobie korzystanie przez nas z usług na tyle, aby doszło do sytuacji zastraszającego ginięcia pakietu i jego wyczerpania w połowie cyklu, pomimo zwiększenia o 10 GB :(
Niemniej sprawa jest bardzo dziwna i tak jak pisze jovi, też odnoszę wrażenie, że wydarzyło się coś w okolicach Świąt. Nigdy nie było takiej sytuacji za wyjątkiem takich, w których doskonale zdawałem sobie sprawę dlaczego pakiet został wyczerpany ale wtedy doładowany extra pakiet wystarczał do następnego okresu rozliczeniowego. Ja i moja rodzina jesteśmy zwykłymi użytkownikami internetu. Wszyscy w rodzinie są dorosłymi ludźmi, więc nikt nie korzysta w sposób nieodpowiedzialny i nie ma też powodu, dla którego ktoś z nas mógłby nie zdawać sobie sprawy z tego co robi. Internet to dla nas głównie narzędzie a nie rozrywka. Nie oglądamy filmów, nie korzystamy z sieci p2p, i od wielu lat od których korzystamy z usług Plusa,nic się nie zmieniło się w sposobie korzystanie przez nas z usług na tyle, aby doszło do sytuacji zastraszającego ginięcia pakietu i jego wyczerpania w połowie cyklu, pomimo zwiększenia o 10 GB :(
Re: Galopujący transfer
nie mam wifi tylko lan nie mam dzieci sąsiadów babci i dziadka , przestańcie z tymi frazesamiMichał_Plus pisze:jovi123, tak dla pewności i spokoju proponowałbym również zmienię hasła do WIFI.
Re: Galopujący transfer
najprawdopodobniej doszedłem co jest powodem nie zrozumiałego uciekania transferu pomimo zapewnień plusa za jest inaczej wczorajszy ubytek w plus online i wskazanie routera pokrywają się i wykazują korzystanie IPLA z głównego limitu a mam w plus onlne włączone IPLA brak limitu , kiedyś nie korzystałem z ipli dlatego pakiet kończy się tak szybko , co tam jest za bajzel w tej firmie
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2017, o 08:20 przez jovi123, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Galopujący transfer
Ja nie korzystam z Ipla.
Re: Galopujący transfer
być może u ciebie jest to tylko błąd liczenia transferu przez sieć u mnie mogą się nakładać te dwa czynniki , bo nierealne jest i nie ma żadnych innych wytłumaczeń aby transfer trzy krotnie większy kończył się wcześniej , niestety Plus może robić sobie co chce a my jedyne co możemy to nie przedłużać umowy znudziło mi się wysyłanie reklamacji i odpowiedzi że wszystko jest ok jak nie jest ok.