LTE bez limitu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Fenio
- Szalony PlusManiak
- Posty: 519
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 cze 2014, o 13:06
Re: LTE bez limitu pytanie
No to mam nadzieję że Blashix napisze jeszcze jak to u niego wygląda. Praktyka pokaże kto miał racje.
Re: LTE bez limitu pytanie
@patryk - On już podpisał ale ja mówiłem o innych ogólnie bo pisałeś że każdy powinien się sam przekonać, ja wole ich ostrzec, a zrobią i tak jak będą chcieli, nikt nikomu nic nie karze ani nie zabrania. To jest tylko dobra rada.
PS
O samochodach i telefonach też mam wyrobione zdanie i też ostrzegam innych np przed kupnem auta czy telefonu jeśli wiem że z konkretnym modelem są problemy.
PS
O samochodach i telefonach też mam wyrobione zdanie i też ostrzegam innych np przed kupnem auta czy telefonu jeśli wiem że z konkretnym modelem są problemy.
-
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 198
- Rejestracja: 5 lis 2014, o 14:21
Re: LTE bez limitu pytanie
Poszukaj jeszcze kilku, może ktoś uwierzy w te Twoje bzdury...patryk7588 pisze:Nie. Mam zwykły Power LTE.
@fenio
Tomasz84, mikiasa a pewnie jeszcze kilku z tego forum się znajdzie którzy osiągają podobne wartości transferu.
Patrząc na nick to i owszem :)puciek82 pisze:Prawie 600 stron dyskusji jak rozwiązać umowę , a tu takie pytanie :) Może trolluje
Re: LTE bez limitu pytanie
Indywidualni mają prawo do odstąpienia wiec jeszcze ma możliwość manewru.puciek82 pisze:@patryk - On już podpisał .
http://www.kike.pl/2013/12/16/warto-pam ... gu-10-dni/
Re: LTE bez limitu pytanie
Niestety od września również jak większość z Was siedzę na tym pięknym LTE. wiadomo, na początku chodziło spoko - teraz to bagno. internet to szmelc i badziew, którego po przekroczeniu pakietu (u mnie 20GB) nie idzie używać. ale do sedna sprawy. chodzi o to, że często pisałem reklamacje. na 2 nie odpisali w ogóle. treść jednej z nich:
Witam Państwa.
Niestety znowu zmuszony jestem napisać do Was reklamacje. Prędkość Internetu została po raz kolejny przez Was przycięta. Strony ładują się bardzo długo, nie można włączyć filmu na żadnym portalu, bo jakże prześwietna firma Polkomtel robi z klienta głupka! Podpisywałem umowę na Internet bez limitu! Nagminnie nie wywiązujecie się z umowy! Stosujecie praktyki nieuczciwe i sprzeczne z dobrymi obyczajami! Nie jesteście operatorem uprawnionym do przerwania albo w istotnym zakresie ograniczenia świadczenia usługi, do której świadczenia został wyznaczony, lub zmienić warunki świadczenia tej usługi, jeżeli zachodzą uzasadnione okoliczności uniemożliwiające spełnienie wymagań dotyczących interoperacyjności usług (zapewnienia wzajemnego dostępu użytkowników do usług świadczonych w tych sieciach).
Odwołując się do Waszej odpowiedzi na poprzednią reklamacje – podpisywałem umowę na Internet BEZ LIMITU W TECHNOLOGII LTE – korzystam TYLKO Z LTE i mimo tego nakładacie mi tak skandaliczne limity! Zresztą w dalszej części piszecie o świadczeniu usług GPRS, EDGE, HSPA+ chociaż podkreślałem w poprzednich reklamacjach, że korzystam tylko z LTE. Czy wy czytacie to, co ktokolwiek do Was piszę?
Chciałbym się dowiedzieć od Was szanownych – co zrobić, żeby nie było tych śmiesznych limitów? I PROSZĘ O ODPOWIEDŹ NA TO PYTANIE
Nie jestem ‘heavy userem’ co podkreślam po raz kolejny! Internet był reklamowany jako domowy, na rzecz którego odstąpiłem od umowy, którą zawarłem z osiedlowym dostawcą, ponieważ Wasze warunki NA PAPIERZE (i niestety tylko na nim) były kilkakrotnie lepsze od tego, co on oferował.
Po raz kolejny żądam przywrócenia prędkości łącza, za którą płacę 70 zł
i tu się ona kończy, natomiast następna:
Witam. Proszę o przesłanie umowy, pod którą złożyłem podpis, wraz z regulaminem, który mnie obowiązuje.
na ta też nie odpisali. mam screeny, że reklamacja została wysłana - pisałem je z plus online. i teraz pytanie - czy mogę odstąpić od umowy, jeżeli nie dostałem żadnej odpowiedzi?
pozdrawiam Was!
Re: LTE bez limitu pytanie
Jakie miales roszczenia w reklamacji , na którą nie odpowiedzieli ?broojn10 pisze:
na ta też nie odpisali. mam screeny, że reklamacja została wysłana - pisałem je z plus online. i teraz pytanie - czy mogę odstąpić od umowy, jeżeli nie dostałem żadnej odpowiedzi?
pozdrawiam Was!
Re: LTE bez limitu pytanie
Niestety nie znam się na dokumentach prawniczych, więc napisałem to tak, jak umiałem. ostatnie zdanie w reklamacji to "Po raz kolejny żądam przywrócenia prędkości łącza, za którą płacę 70 zł" i niestety prędkość nie została mi przywrócona nawet na chwilę
Re: LTE bez limitu pytanie
Nie tędy droga kolego :( Nie ma najmniejszego sensu prosić ich o zaprzestanie nakładania limitów , nikt tego nie uczyni dla ciebie. Jedyne rozwiązanie to szukać jakiś haczyków , typu nakładanie limitu na upload , a następnie żądanie z tego powodu rozwiązania umowy bez naliczania kary umownej z powodu nie wywiązywania się operatora z warunków umowy . Musisz dążyć do rozwiązania umowy bez naliczania kary , to najlepsze rozwiązanie moim zdaniem.Nie jestem ‘heavy userem’ co podkreślam po raz kolejny! Internet był reklamowany jako domowy, na rzecz którego odstąpiłem od umowy, którą zawarłem z osiedlowym dostawcą, ponieważ Wasze warunki NA PAPIERZE (i niestety tylko na nim) były kilkakrotnie lepsze od tego, co on oferował.
Po raz kolejny żądam przywrócenia prędkości łącza, za którą płacę 70 zł
Re: LTE bez limitu pytanie
Jezeli dokladnie tak napisałeś jak tu cytujesz to teraz proponuje:broojn10 pisze:"Po raz kolejny żądam przywrócenia prędkości łącza, za którą płacę 70 zł"
1, Wyslac listem poleconym prosbe skierowaną do Niezawisłego Departamentu Reklamacji o okazanie, przesłanie dowodu nadania przesyłki poleconej zawierającej ich odpowiedz na Twoją reklamacje.
2. Jezeli takiego potwierdzenia nie dostaniesz, proponuje wyslac tym razem do Biura Obsługi Kilenta na Wołoską 16 listem poleconym informacje ze z powodu nie udzielenia odpowiedzi na Twoją reklamacje w ustawowym terminie ,zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 24 lutego 2014 które dotoczy sposobu rozpatrywania reklamacji wyznaczasz np 14 dni od daty odebrania niniejszego pisama na wywiązanie się z roszczen reklamacyjnych tj rzywrócenia prędkości łącza, za którą płacę 70 zł.
3. W przypadku bezskutecznego upływu 14 dni i braku spełnienia roszczen wypowiadasz Umowe z winy Operatora
@puciek82 tylko w czerwcowym się "pomylili" z tym uploadem. W nowszych regulaminach już błędu nie ma jezeli chodzi o upload :)
Re: LTE bez limitu pytanie
Nie wiem czy zauważyłeś-oferta już nie długo będzie miała swoje 1 urodziny, osób które rozwiązały umowę z winy operatora w tych ok.600 stronach jest 2,3..10?! Skuteczność waszych działań jest bliska 0, można to nazwać tak jak piszesz trollowaniem lub bardziej przyziemnie wylewaniem żali (wielu już zbliża się do półmetka umowy). Klient w starciu z korporacją jest pyłkiem..., a większość walczy o swój interes a nie o to aby UOKiK i UKE zakazały stosownych praktyk w regulaminach (cel korporacji został osiągnięty-nawet wróciły te same reklamy w TV).gazeciarz71 pisze: Poszukaj jeszcze kilku, może ktoś uwierzy w te Twoje bzdury...
Re: LTE bez limitu pytanie
@jarek7714 , masz rację jeśli mówisz o tym że mało osób rozwiązało umowę. Dlaczego ? Dlatego że większość osób nie rozumie że korporacja Polkomtel ma ich za nic i nie liczy sie z żadnym zdaniem w ich reklamacjach. Ja wciąż proszę ludzi żeby się otrząsneli i nie prosili o zmiany na lepsze tylko o rozwiązanie umowy bo Polkomtel nie zmieni zasad specjalnie dla jednostki. Ludzie jednak nadal pisza do Polkomtela jak do przyjaciela , proszę nie nakładaj mi limitów ......
Z moich obserwacji wynika też że na 20 osób narzekających 1 osoba pisze skargę , reklamację. Głównie jest w tym też lenistwo . Ja dopiąłem swojego i piszę tutaj tylko z chęci pomocy innym i widzę że ludzie cierpią ale np żadna osoba z tych 600 stron nie była oprucz mnie u rzecznika praw konsumenta , płacą abonamenty z lenistwa.
Z moich obserwacji wynika też że na 20 osób narzekających 1 osoba pisze skargę , reklamację. Głównie jest w tym też lenistwo . Ja dopiąłem swojego i piszę tutaj tylko z chęci pomocy innym i widzę że ludzie cierpią ale np żadna osoba z tych 600 stron nie była oprucz mnie u rzecznika praw konsumenta , płacą abonamenty z lenistwa.
Re: LTE bez limitu pytanie
Witam, mi plus nie odpowiedział na reklamację z 05/01/2015, po ponad miesiącu dopomniałem się o brak odpowiedzi, dostałem wymijajaca odpowiedz, wysyłałem już kilka wezwań do ustosowania się do reklamacji ,i do tej pory nie dostałem odpowiedzi na rekl.z 05/01/15, powtzrzają odpowiedzi z innych złożonych dni . Mam pakiet 25gb, po przekroczeniu tego spada do tragicznej prędkości ledwo otwierającej strony, reklamowałem to już dużo razy w różne sposoby i opisy. Przez pierwsze 3 miesiące po podpisaniu umowy było wszystko jak z reklamy, potem masakra , mam umowę z lipca
Re: LTE bez limitu pytanie
Do tego dochodzą jeszcze ludzie którzy nie podpisali umowy po wizycie na tym forum. Jakaś skuteczność jednak jest. Każdy kto szuka info o tym internecie w google trafi tutaj.jarek7714 pisze:Nie wiem czy zauważyłeś-oferta już nie długo będzie miała swoje 1 urodziny, osób które rozwiązały umowę z winy operatora w tych ok.600 stronach jest 2,3..10?! Skuteczność waszych działań jest bliska 0, można to nazwać tak jak piszesz trollowaniem lub bardziej przyziemnie wylewaniem żali (wielu już zbliża się do półmetka umowy). Klient w starciu z korporacją jest pyłkiem..., a większość walczy o swój interes a nie o to aby UOKiK i UKE zakazały stosownych praktyk w regulaminach (cel korporacji został osiągnięty-nawet wróciły te same reklamy w TV).gazeciarz71 pisze: Poszukaj jeszcze kilku, może ktoś uwierzy w te Twoje bzdury...
Re: LTE bez limitu pytanie
patryk7588 pisze:Tryb pracy sieci - Tylko LTE.
Poczytaj najpierw wcześniejsze komentarze.
Tryb pracy sieci tylko w LTE ale w routerze czy modemie czy tu i tu ?
Re: LTE bez limitu pytanie
W modemie który wkładasz do routera.