Aktywacja karty SIM

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
kaps20
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 wrz 2014, o 17:20

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: kaps20 »

Witam,

Czy mógł bym się dowiedzieć jaki jest status aktywacji nr. TMW10092014AWE07?

Pozdrawiam,
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj kaps20,
podeślij mi proszę swój numer PESEL przez ten formularz.

EDIT:
Dzisiaj powinna być już aktywacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wais1812
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 15 wrz 2014, o 17:21

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: wais1812 »

Witam,

Wątek aktywacji internetu uważam za zakończony gdyż dzisiaj popołudniu modem połączył się z siecią. Dziękuję za pomoc w tej sprawie.

Jeśli chodzi o prędkość internetu to jestem rozczarowany bo myślałem że lepiej to będzie wyglądać. Prędkość na poziomie 5-8 Mb/s nie powala mimo nadajnika 300 metrów dalej... Czytając forum i widząc jak niektórzy użytkownicy dodają testy z prędkościami w granicach 50-60 Mb/s spodziewałem się że u mnie będzie przynajmniej 20 Mb/s a tu lipton... Wielka szkoda...
krzysztof.rogulski
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 10 wrz 2014, o 12:30

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: krzysztof.rogulski »

Ja mam podobnie niestety i taka sama sytuacja jak Ty, nadajnik na Kościele 200 metrów od mojego mieszkania. Sprawę zgłosiłem tu na forum i czekam na efekty :))) niby przekazali do techników :)
olo1300
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 7 wrz 2014, o 07:42

Aktywacja karty SIM

Post autor: olo1300 »

Witam, dziś odebrałem swój nowiutki router Huawei B593. Niestety narodził się pewien problem. Router podłączyłem z kompem , jestem w zasięgu sieci LTE ( 4 kreski) zgodnie z instrukcją zalogowałem się na stronę http://192.168.1.1 celem przeprowadzenia konfiguracji. Przeprowadziłem "szybką konfigurację" ,nie zmieniając jej ustawień. Następnie zastosuj , router się zrestartował ale nadal nie mam dostępu do internetu. U góry wyżej wspomnianej strony okrągła ikonka wskazuje "połączono" , wifi działa, pojawia się zasięg lte w opisie ,ale brak połączenia z internetem. Dla ciekawostki problem ten dotyczy również prób połączenia z internetem przez wifi telefonu. Znajduje on router, sygnał wifi jest maksymalny ale nie można nawiązać połączenia z siecią. Od kuriera uzyskałem informację ,że aktywacja może potrwać ok 3 godzin ale minęła właśnie 12 godz. i nic. Tu moja gorąca prośba o pomoc w tym zakresie
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj olo1300,

jeżeli wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni, to aktywacja nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzikicmg
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 wrz 2014, o 12:07

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Dzikicmg »

Witam, Prosiłbym zeby Pani czuwała nad moją aktywacją gdyż jest mi ona
niezwłocznie potrzebna do pracy i na studia, jestem administratorem
dziennika elektronicznego wiec internet jest niezbędny w moim życiu
zawodowym, pozdrawiam i bardzo prosze o szybką aktywacje
olo1300
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 7 wrz 2014, o 07:42

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: olo1300 »

Serdecznie dziękuję , już jest wszystko ok. pozdr.
chrobry
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 2 lip 2014, o 10:43

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: chrobry »

Ile się czeka na aktywacje (i dlaczego tak długo) przy zamówieniu przez infolinie ?
Nie uważacie, że to trochę chore w dzisiejszych czasach czekać kilka dni na uruchomienie usługi ?
Kurier zdaje dokumenty na drugi dzień, co z resztą dni ?
olo1300
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 7 wrz 2014, o 07:42

Aktywacja karty SIM

Post autor: olo1300 »

Jeszcze jedno pytanie, podłączyłem router , internet działa ale po zalogowaniu do ICOK okazało się ,że z pakietu 25 GB zostało mi 11,180 gb. Dodam ,że otworzyłem jedynie kilka stron w internecie na próbę. Obok jest takie pole "ważne do " - 01-10-2014. Czy na początek to 25gb jest jakoś proporcjonalnie? Czyli podpisałem umowę 17 go września czyli korzystam (w przybliżeniu ) z połowy limitu czyli ok 12,5 GB, a od 01-10-2014 roku będę miał pełne 25gb? Czy coś jest nie tak. Drugie pytanie czy korzystanie z IPLA tj. oglądanie filmów przez podłączony dekoder do routera mocno zmniejsza dostępny limit 25gb? Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Dzikicmg,

przekazaliśmy sprawę dalej.

chrobry,
3. POLKOMTEL zobowiązuje się rozpocząć świadczenie usług w czasie nie dłuższym niż 7 (siedem) dni od dnia zawarcia umowy.
http://www.plus.pl/documents/16/cec4279 ... c42b6f429a

olo1300,

skieruj proszę to pytanie do Cyfrowego Polsatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzikicmg
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 17 wrz 2014, o 12:07

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Dzikicmg »

Dalej tzn? Nie potrzeba mojego peselu ani nic?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: Joanna_Plus »

Dzikicmg,

dostaliśmy od Ciebie wiadomość ;-). Przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
oldskool
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 3 wrz 2014, o 01:20

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: oldskool »

Dzien dobry mija juz 9 dzien roboczy a ja wcaz nie mam przeniesionego numeru z play do plusa .Na umowie mam 7 dni roboczych .Prosze o pomoc .Gdzie podac moj pesel zeby ktos mogl to sprawdzic , moze mam cos aktywowac ?
malin
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 lis 2013, o 19:14

Re: Aktywacja karty SIM

Post autor: malin »

Witam, mam prośbę czy dałoby się przyspieszyć aktywację power lte ? we wtorek byl u mnie kurier wiec umowe juz na pewno macie u siebie.


pozdrawiam
ODPOWIEDZ