Aktywacja karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 wrz 2014, o 17:20
Re: Aktywacja karty SIM
Witam,
Czy mógł bym się dowiedzieć jaki jest status aktywacji nr. TMW10092014AWE07?
Pozdrawiam,
Czy mógł bym się dowiedzieć jaki jest status aktywacji nr. TMW10092014AWE07?
Pozdrawiam,
Re: Aktywacja karty SIM
Witaj kaps20,
podeślij mi proszę swój numer PESEL przez ten formularz.
EDIT:
Dzisiaj powinna być już aktywacja.
podeślij mi proszę swój numer PESEL przez ten formularz.
EDIT:
Dzisiaj powinna być już aktywacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witam,
Wątek aktywacji internetu uważam za zakończony gdyż dzisiaj popołudniu modem połączył się z siecią. Dziękuję za pomoc w tej sprawie.
Jeśli chodzi o prędkość internetu to jestem rozczarowany bo myślałem że lepiej to będzie wyglądać. Prędkość na poziomie 5-8 Mb/s nie powala mimo nadajnika 300 metrów dalej... Czytając forum i widząc jak niektórzy użytkownicy dodają testy z prędkościami w granicach 50-60 Mb/s spodziewałem się że u mnie będzie przynajmniej 20 Mb/s a tu lipton... Wielka szkoda...
Wątek aktywacji internetu uważam za zakończony gdyż dzisiaj popołudniu modem połączył się z siecią. Dziękuję za pomoc w tej sprawie.
Jeśli chodzi o prędkość internetu to jestem rozczarowany bo myślałem że lepiej to będzie wyglądać. Prędkość na poziomie 5-8 Mb/s nie powala mimo nadajnika 300 metrów dalej... Czytając forum i widząc jak niektórzy użytkownicy dodają testy z prędkościami w granicach 50-60 Mb/s spodziewałem się że u mnie będzie przynajmniej 20 Mb/s a tu lipton... Wielka szkoda...
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Rejestracja: 10 wrz 2014, o 12:30
Re: Aktywacja karty SIM
Ja mam podobnie niestety i taka sama sytuacja jak Ty, nadajnik na Kościele 200 metrów od mojego mieszkania. Sprawę zgłosiłem tu na forum i czekam na efekty :))) niby przekazali do techników :)
Aktywacja karty SIM
Witam, dziś odebrałem swój nowiutki router Huawei B593. Niestety narodził się pewien problem. Router podłączyłem z kompem , jestem w zasięgu sieci LTE ( 4 kreski) zgodnie z instrukcją zalogowałem się na stronę http://192.168.1.1 celem przeprowadzenia konfiguracji. Przeprowadziłem "szybką konfigurację" ,nie zmieniając jej ustawień. Następnie zastosuj , router się zrestartował ale nadal nie mam dostępu do internetu. U góry wyżej wspomnianej strony okrągła ikonka wskazuje "połączono" , wifi działa, pojawia się zasięg lte w opisie ,ale brak połączenia z internetem. Dla ciekawostki problem ten dotyczy również prób połączenia z internetem przez wifi telefonu. Znajduje on router, sygnał wifi jest maksymalny ale nie można nawiązać połączenia z siecią. Od kuriera uzyskałem informację ,że aktywacja może potrwać ok 3 godzin ale minęła właśnie 12 godz. i nic. Tu moja gorąca prośba o pomoc w tym zakresie
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM
Witaj olo1300,
jeżeli wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni, to aktywacja nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
jeżeli wyrażona była zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni, to aktywacja nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów. Zazwyczaj trwa to około 4 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Witam, Prosiłbym zeby Pani czuwała nad moją aktywacją gdyż jest mi ona
niezwłocznie potrzebna do pracy i na studia, jestem administratorem
dziennika elektronicznego wiec internet jest niezbędny w moim życiu
zawodowym, pozdrawiam i bardzo prosze o szybką aktywacje
niezwłocznie potrzebna do pracy i na studia, jestem administratorem
dziennika elektronicznego wiec internet jest niezbędny w moim życiu
zawodowym, pozdrawiam i bardzo prosze o szybką aktywacje
Re: Aktywacja karty SIM
Serdecznie dziękuję , już jest wszystko ok. pozdr.
Re: Aktywacja karty SIM
Ile się czeka na aktywacje (i dlaczego tak długo) przy zamówieniu przez infolinie ?
Nie uważacie, że to trochę chore w dzisiejszych czasach czekać kilka dni na uruchomienie usługi ?
Kurier zdaje dokumenty na drugi dzień, co z resztą dni ?
Nie uważacie, że to trochę chore w dzisiejszych czasach czekać kilka dni na uruchomienie usługi ?
Kurier zdaje dokumenty na drugi dzień, co z resztą dni ?
Aktywacja karty SIM
Jeszcze jedno pytanie, podłączyłem router , internet działa ale po zalogowaniu do ICOK okazało się ,że z pakietu 25 GB zostało mi 11,180 gb. Dodam ,że otworzyłem jedynie kilka stron w internecie na próbę. Obok jest takie pole "ważne do " - 01-10-2014. Czy na początek to 25gb jest jakoś proporcjonalnie? Czyli podpisałem umowę 17 go września czyli korzystam (w przybliżeniu ) z połowy limitu czyli ok 12,5 GB, a od 01-10-2014 roku będę miał pełne 25gb? Czy coś jest nie tak. Drugie pytanie czy korzystanie z IPLA tj. oglądanie filmów przez podłączony dekoder do routera mocno zmniejsza dostępny limit 25gb? Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM
Witaj Dzikicmg,
przekazaliśmy sprawę dalej.
chrobry,
olo1300,
skieruj proszę to pytanie do Cyfrowego Polsatu.
przekazaliśmy sprawę dalej.
chrobry,
http://www.plus.pl/documents/16/cec4279 ... c42b6f429a3. POLKOMTEL zobowiązuje się rozpocząć świadczenie usług w czasie nie dłuższym niż 7 (siedem) dni od dnia zawarcia umowy.
olo1300,
skieruj proszę to pytanie do Cyfrowego Polsatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Dalej tzn? Nie potrzeba mojego peselu ani nic?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM
Dzikicmg,
dostaliśmy od Ciebie wiadomość . Przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
dostaliśmy od Ciebie wiadomość . Przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM
Dzien dobry mija juz 9 dzien roboczy a ja wcaz nie mam przeniesionego numeru z play do plusa .Na umowie mam 7 dni roboczych .Prosze o pomoc .Gdzie podac moj pesel zeby ktos mogl to sprawdzic , moze mam cos aktywowac ?
Re: Aktywacja karty SIM
Witam, mam prośbę czy dałoby się przyspieszyć aktywację power lte ? we wtorek byl u mnie kurier wiec umowe juz na pewno macie u siebie.
pozdrawiam
pozdrawiam